اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

ریست فکتوری Atcom AT610-R ipphone

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    ریست فکتوری Atcom AT610-R ipphone

    برای ریست فکتوری (بازگشت به تنظیمات کارخانه) در ip phone های اتکام مدل at610-r ابتدا دکمه Menu/Enter را فشار دهید سپس از شما پسورد میخواد که پسورد پیش فرض برابر با 123 میباشد را وارد کنید و دکمه Menu/Enter مجددا بزنید. با استفاده از کلیدهای + و منوی system را انتخاب کنید و برای وارد شدن به آن کلید Menu/Enter را فشار دهید. مجددا با استفاده از کلید های + و − منوی SET DEFAULT را انتخاب کنید و کلید Menu/Enter را فشار دهید، سپس پیغام ARE YOU SURE بر روی LCD نمایش داده میشود که مجددا کلید Menu/Enter را بزنید که عملیات reset factory آغاز شود. منتظر بمانید تا ip phone به تنظیمات کارخانه بازیابی شود، بعد از بالا آمدن شما میتوانید تغییرات مورد نیاز را انجام دهید.

    اگر بخواهید از طریق منوهای تلفن ip اتکام تنظیمات را بررسی و اعمال کنید password پیش فرض ipphone atcom at610r برابر با 123 است. در صورتی که از طریق web میخواهید تنظیمات را انجام دهید، بعد از باز کردن کنسول وب user و password پیش فرض که admin/admin میباشد را وارد کنید.

    Defualt Pasword for IPPhone Atcom AT610-R
    کد PHP:
    Password 123 
    Defualt User and Pasword web interface for IPPhone Atcom AT610-R
    کد PHP:
    User admin
    Password 
    admin 
    با سپاس

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X