اطلاعیه

بستن
No announcement yet.

ایجاد call back در الستیکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    ایجاد call back در الستیکس

    با عرض سلام و احترام
    بنده در سامانه الستیکس ای می خوام ، تماس برگشتی را راه اندازی کنم تا هزینه های تماس از طریق تلفن همراه افراد شرکت که در بیرون فعالیت می کنند کاهش یابد . بنده یک کارت اپن واکس 8 پورت fxo دارم که هشت خط شهری داخلش اومده و خطوط 4 تا ، 4 تا در دو گروه zaptel به نام های g0 و g1 تقسیم بندی شده و دارای did های 400 , 800 می باشند . می خواهم تماس از شماره 0915xxx6468 قطع شده و از طریق خطوط متصل به did 400 مجدد از الستیکس به شماره مذکور تماسی گرفته شده و destination callback یک ivr باشد .
    بنده راهکار فروم را دنبال کردم و در inbound route شماره did را 400 گذاشتم ، اما متاسفانه این قضیه عملیاتی نشد و موفقیت آمیز نبود.
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید که امکان callback در گروه های zaptel ای می باشد یا خیر و به چه صورت کانفیگ صورت می گیرد
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-11-2020, 10:23 PM.

    #2
    با سلام مجدد
    این لاگ مربوط به callback هستش
    کد PHP:
    -- Executing [09158252533@from-internal:1Macro("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""user-callerid,SKIPTTL,"in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:1Set("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""AMPUSER="in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:2GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?report"in new stack
    -- Goto (macro-user-callerid,s,10)
    -- 
    Executing [s@macro-user-callerid:10GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?continue"in new stack
    -- Goto (macro-user-callerid,s,19)
    -- 
    Executing [s@macro-user-callerid:19Set("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""CALLERID(number)="in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:20Set("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""CALLERID(name)=Callback"in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:21NoOp("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""Using CallerID "Callback" <>"in new stack
    -- Executing [09158252533@from-internal:2NoCDR("Local/09158252533@from-internal-00000040;2"""in new stack
    -- Executing [09158252533@from-internal:3Progress("Local/09158252533@from-internal-00000040;2"""in new stack
    -- Executing [09158252533@from-internal:4Wait("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1"in new stack
    -- Executing [09158252533@from-internal:5Progress("Local/09158252533@from-internal-00000040;2"""in new stack
    -- Executing [09158252533@from-internal:6Playback("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""silence/1&cannot-complete-as-dialed&check-number-dial-again,noanswer"in new stack
    -- <Local/09158252533@from-internal-00000040;2Playing 'silence/1.gsm' (language 'en')
    -- <
    Local/09158252533@from-internal-00000040;2Playing 'cannot-complete-as-dialed.gsm' (language 'en')
    -- <
    Local/09158252533@from-internal-00000040;2Playing 'check-number-dial-again.gsm' (language 'en')
    -- 
    Executing [09158252533@from-internal:7Wait("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1"in new stack
    -- Executing [09158252533@from-internal:8Congestion("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""20"in new stack
    == Spawn extension (from-internal, 09158252533, 8exited non-zero on 'Local/09158252533@from-internal-00000040;2'
    -- Executing [h@from-internal:1Macro("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""hangupcall"in new stack
    -- Executing [s@macro-hangupcall:1GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?endmixmoncheck"in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,9)
    -- 
    Executing [s@macro-hangupcall:9NoOp("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""End of MIXMON check"in new stack
    -- Executing [s@macro-hangupcall:10GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?nomeetmemon"in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,28)
    -- 
    Executing [s@macro-hangupcall:28NoOp("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""End of MEETME check"in new stack
    -- Executing [s@macro-hangupcall:29GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?noautomon"in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,34)
    -- 
    Executing [s@macro-hangupcall:34NoOp("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""TOUCH_MONITOR_OUTPUT="in new stack
    -- Executing [s@macro-hangupcall:35GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?noautomon2"in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,41)
    -- 
    Executing [s@macro-hangupcall:41NoOp("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""MONITOR_FILENAME="in new stack
    -- Executing [s@macro-hangupcall:42GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?skiprg"in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,45)
    -- 
    Executing [s@macro-hangupcall:45GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?skipblkvm"in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,48)
    -- 
    Executing [s@macro-hangupcall:48GotoIf("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""1?theend"in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,50)
    -- 
    Executing [s@macro-hangupcall:50AGI("Local/09158252533@from-internal-00000040;2""hangup.agi"in new stack
    -- Launched AGI Script /var/lib/asterisk/agi-bin/hangup.agi
    -- <Local/09158252533@from-internal-00000040;2>AGI Script hangup.agi completedreturning 0
    -- Executing [s@macro-hangupcall:51Hangup("Local/09158252533@from-internal-00000040;2"""in new stack
    == Spawn extension (macro-hangupcalls51exited non-zero on 'Local/09158252533@from-internal-00000040;2' in macro 'hangupcall'
    == Spawn extension (from-internalh1exited non-zero on 'Local/09158252533@from-internal-00000040;2' 
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-11-2020, 10:23 PM.

    کامنت


      #3
      ممنون از دوستان که زحمت به خودشون ندادن این سوال ساده رو جواب بدن که حل شد بحمدالله
      سوال دیگه ای برام پیش اومده که فقط بله یا خیر هستش ، کسی که callback براش اجرا میشه و مثلا به IVR متصل میشه ، میتونه تماس به بیرون داشته باشه ؟ بجای به عنوان مثال بجای اینکه به یک داخلی متصل بشه ، بتونه شماره موبایل کسی رو بگیره یا به هر نحوی با بیرون ارتباط برقرار کنه ؟

      کامنت


        #4
        نوشته شده توسط sadegh مشاهده پست
        ممنون از دوستان که زحمت به خودشون ندادن این سوال ساده رو جواب بدن که حل شد بحمدالله
        سوال دیگه ای برام پیش اومده که فقط بله یا خیر هستش ، کسی که callback براش اجرا میشه و مثلا به IVR متصل میشه ، میتونه تماس به بیرون داشته باشه ؟ بجای به عنوان مثال بجای اینکه به یک داخلی متصل بشه ، بتونه شماره موبایل کسی رو بگیره یا به هر نحوی با بیرون ارتباط برقرار کنه ؟
        سلام
        اصولا callback برای جاهایی است که خط e1 دارن بدرد می خوره


        وقتتو روش نذارید

        کامنت


          #5
          نوشته شده توسط sadegh مشاهده پست
          ممنون از دوستان که زحمت به خودشون ندادن این سوال ساده رو جواب بدن که حل شد بحمدالله
          سوال دیگه ای برام پیش اومده که فقط بله یا خیر هستش ، کسی که callback براش اجرا میشه و مثلا به IVR متصل میشه ، میتونه تماس به بیرون داشته باشه ؟ بجای به عنوان مثال بجای اینکه به یک داخلی متصل بشه ، بتونه شماره موبایل کسی رو بگیره یا به هر نحوی با بیرون ارتباط برقرار کنه ؟
          سلام
          از اونجایی که معین کردین جواب سوالتون بله یا خیر هستش با قطعیت میگم که جوابتون بله هستش
          میشه

          کامنت

          درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

          انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

          شبکه های اجتماعی

          ایمیل مدیریت

          Habili@linux-zone.org

          در حال انجام ...
          X