توی ivr میخوام یه آیتم بگذارم در رابطه با صدای مشتری جهت ثبت انتقادات و پیشنهادات
چطور میتونم مورد فوق را در الستیکس انجام بدم و مورد بعدی این هست که آیا این امکان وجود داره که مدت زمان هم بشه کنترل کرد به طور مثال بعد از اینکه کاربر شماره مربوط به انتقادات و پیشنهادات رو زد و شروع به صحبت کردن کرد بعد از 2 دقیقه ارتباط تمام بشه.
چطور میتونم مورد فوق را در الستیکس انجام بدم و مورد بعدی این هست که آیا این امکان وجود داره که مدت زمان هم بشه کنترل کرد به طور مثال بعد از اینکه کاربر شماره مربوط به انتقادات و پیشنهادات رو زد و شروع به صحبت کردن کرد بعد از 2 دقیقه ارتباط تمام بشه.
مدت زمان انتقاد یا پیشنهاد = x دقیقه
کامنت