اطلاعیه

بستن
No announcement yet.

مشکل در وارد کردن عدد (DTMF) به هنگام شنیدن ivr

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در وارد کردن عدد (DTMF) به هنگام شنیدن ivr

    سلام
    من از داخلی های الستیکس به بیرون تماس میگیرم مثلا به جایی تماس میگیرم که ivr داره وقتی میخوام از روی ivr یک داخلی بگیرم مثلا 215 دکمه شماره 2 رو که میزنم انگار که گیر میکنه و دو سه بار شماره 2 رو dial میکنه و بعدش به داخلی اشتباهی وصل میشه مثل 221 . اول فکر میکردم که ipphon که دارم مشکل سخت افزاری پیدا کرده ولی متوجه شدم این مشکل روی تمام آی پی فون ها موجوده تنظیمات سرور رو هم بررسی کردم dtmf در تنظیمات تمام داخلی ها برابر با rfc2833 هست . تنظیمات ترانک با گیت وی هم همین گزینه هست و از سمت گیت وی هم مشکلی نیست .
    دوستان لطفا کمک کنید . ممنون

    #2
    بهترین راه بررسی این مشکل اینه که یک سافت فون روی سیستم تون نصب کنید و از طریق سافت فون به همون شماره که تماس میگرفتین تماس بگیرین به همون داخلی 215 و نتیجه رو اعلام کنید .
    Telegram : https://telegram.me/linuxzone

    voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

    کامنت


      #3
      جالبه با سافت فون مشکلی نیست به نظرتون مشکل از کجا میتونه باشه ؟

      کامنت


        #4
        پس این مشکل در ورود dtmf از سرور الستیکس شما نیست لطفا کنید مدل ipphoneهاتون رو بگید ؟
        Telegram : https://telegram.me/linuxzone

        voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

        Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
        Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
        Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
        LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

        Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

        کامنت


          #5
          مدل ipphone هام یالینک yealink هست .

          کامنت


            #6
            از طریق وب وارد کنسول ipphone بشید و ببینید که dtmf مد گوشی روی چه حالتی هست ؟ اگه اشتباه نکنم در تب اکانت قسمت advance هستش
            Telegram : https://telegram.me/linuxzone

            voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

            Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
            Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
            Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
            LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

            Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

            کامنت


              #7
              بله بررسی کردم روی rfc2833 هستش

              کامنت


                #8
                این گزینه رو تغییر بدین به inband و تنظیمات رو سیو کنید ببینید تغییری حاصل میشه؟
                Telegram : https://telegram.me/linuxzone

                voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

                Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
                Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
                Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
                LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

                Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

                کامنت


                  #9
                  درود بر شما چند روزه سر این داستان درگیرم .

                  کامنت


                    #10
                    موفق باشید به زودی داکیومنت جامعی از dtmf روی سایت قرار خواهیم داد.
                    Telegram : https://telegram.me/linuxzone

                    voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

                    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
                    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
                    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
                    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

                    Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

                    کامنت


                      #11
                      نوشته شده توسط Backtrack مشاهده پست
                      موفق باشید به زودی داکیومنت جامعی از dtmf روی سایت قرار خواهیم داد.
                      دوتا گیت وی داریم یکی MX8 و یکی MX120 نیوراک
                      در هر دو تیک callerID detaction زده شده ولی وقتی کسی از طریق MX120 تماس میگیره توی الستیکس کالرآی دی میوفته ولی وقتی با MX8 تماس میگیره توی الستیکس شماره bonding که توی گیت وی نوشتیم که 8000 هست نمایش داده میشه...!!!

                      شما فکر میکنند مشکل از کجا باشه؟

                      کامنت


                        #12
                        این مشکل مربوط به کالر آیدی میباشد و از dtmf نیست توی پست قبلیتون جواب این مشکلتون رو دادم .
                        موفق باشید

                        کامنت


                          #13
                          نوشته شده توسط masome vahid مشاهده پست
                          موفق باشید به زودی داکیومنت جامعی از dtmf روی سایت قرار خواهیم داد.
                          سلام من هم همین مشکل رو دارم
                          اما از روی سافت فون هم همین مشکل رو دارم ، فکر می کنم طرف مقابل از سانترال استفاده ی کنه
                          ممنون میشم کمکم کنید

                          کامنت


                            #14
                            نوشته شده توسط ehsan.dor مشاهده پست
                            سلام من هم همین مشکل رو دارم
                            اما از روی سافت فون هم همین مشکل رو دارم ، فکر می کنم طرف مقابل از سانترال استفاده ی کنه
                            ممنون میشم کمکم کنید
                            میشه دقیقا بفرمایید مشکل چیه؟ طرف مقابل از سانترال استفاده میکنه یعنی چی؟ کامل توضیح بدهید تا بهتر راهنمایی بشید.
                            Telegram : https://telegram.me/linuxzone

                            voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

                            Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
                            Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
                            Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
                            LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

                            Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

                            کامنت


                              #15
                              سلام

                              بنده همین الان همین مشکل رو دارم دقیقا

                              چه با SoftPhone و چه تلفن های سیکو امکان شماره گیری در مکالمه نیست.

                              ممنون میشم راهنمایی کنید.

                              ممنون

                              کامنت

                              درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

                              انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

                              شبکه های اجتماعی

                              ایمیل مدیریت

                              Habili@linux-zone.org

                              در حال انجام ...
                              X