اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نحوه کم و زیاد کردن زمان Timeout یوزر ESXI در کنسول Web

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نحوه کم و زیاد کردن زمان Timeout یوزر ESXI در کنسول Web

    در ESXI من client وب بعد از 15 دقیقه به صورت اتوماتیک timeout میشود و کاربر از داخل کنسول logout شده که میبایست مجددا login کنید. برای جلوگیری از چنین وضعیتی شما میتوانید پارامتر session timeout را از طریق تنظیمات پیشرفته افزایش دهید. این کار را میتوانید به دو روش انجام دهید که در اینجا هر دو روش به صورت کامل شرح داده خواهد شد.


    روش اول :

    در ابتدا به کنسول وب esxi تان لاگین کنید،‌ وارد منوی Host > Manage > System > Advanced Settings شده و پارامتر UserVars.HostClientSessionTimeout را با اسکرول کردن به سمت پایین یا از طریق سرچ باکس، پیدا کنید.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	session timeout in esxi-1.png نمایش ها:	0 اندازه:	60.0 KB شناسه:	26676




    مقدار کلید UserVars.HostClientSessionTimeout به صورت پیش فرض 900 (به ثانیه) میباشد و شما بعد از 15 دقیقه logoute خواهید شد.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	session timeout in esxi-2.png نمایش ها:	0 اندازه:	27.9 KB شناسه:	26677



    روی Edit option کلیک کنید. مقدار New value را برابر با 0 قرار دهید و تنظیمات را ذخیره کنید.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	session timeout in esxi-3.png نمایش ها:	0 اندازه:	39.8 KB شناسه:	26678




    نکته : مقدار 0 برای نامحدود کردن زمان timeout میباشد،‌ شما میتوانید زمان مورد نظر خود را به ثانیه محاسبه کنید و در اینجا وارد کرده.


    هم اکنون صفحه را reload کنید و تا زمانیکه خودتان logoute نکنید از کنسول وب esxi خارج نخواهید شد.



    روش دوم :

    این روش کمی ساده تر میباشد. پس از ورود به محیط وب ESXi در بالا سمت راست صفحه، روی نام سرور کلیک کرده که لیست کشویی باز شود، سپس منوی Settings > Application timeout را انتخاب کنید. در این بخش چند زمان از قبل تعیین شده وجود داره که شما میتوانید زمان دلخواه خود را برای timeout شدن کلاینت ESXI را انتخاب کرده، همچنین گزینه ی off راه هم برای غیر فعال کردن زمان timeout میتوانید استفاده کنید.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	esxi client timeout.png
نمایش ها:	572
اندازه:	88.5 KB
شناسه:	26684



    البته این قابلیت که به دلایل امنیتی پیشنهاد نمیشه. در صورتی که زمانی غیر از زمان های از قبل تعیین شده در منوی Application timeout مد نظر شما هست میتوانید از روش اول که در بالا توضیح داده شده استفاده کنید.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 08-04-2019, 02:03 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X