اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

معرفی قابلیت های vSphere 6.7 بخش دوم

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    معرفی قابلیت های vSphere 6.7 بخش دوم

    با سلام در ادامه مقاله معرفی قابلیت های vSphere 6.7 (بخش اول) به بررسی موارد دیگر خواهیم پرداخت.


    Persistent Memory (PMem) Devices

    یکی از قابلیت های بسیار خوبی که در این نسخه 6.7 اضافه شده قابلیت non-volatile memory (NVM) بوده که البته به اسم persistent memory (PMem) معرفی شده است. مشتریان شرکت VMware میتوانند از سرعت بسیار بالای Memory البته بصورت persistence و همچنین از Storage ها استفاده کنند. سرور های HP و Dell این تکنولوژی ساپورت خواهند کرد. در یک مقاله بصورت کامل این قابلیت را پیاده سازی خواهیم کرد.
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید  نام: how-to-fake-persistent-memory-for-testing-0.png مشاهده: 4 حجم: 50.1 کیلو بایت





    Virtual Hardware Version 14

    خوب همانطور که میدانید در هر نسخه یک سری قابلیت ها سخت افزاری به ماشین های مجازی شما اضافه خواهد شد که این قابلیت ها در کل Virtual Hardware میگویند. این Virtual Hardware ها ورژن داشته، در این نسخه از vSphere 6.7 ورژن Virtual Hardware برابر با 14 خواهد بود. قابلیت های خاصی به این Virtual Hardware اضافه شده است مانند همین (PMem) که شما در ماشین محازی با نام NVDIMM مشاهده خواهید کرد، از جمله موارد دیگر Trusted Platform Module (TPM) بوده به عنوان یک چیپ سخت افزاری بوده که از چندین روش امنیت فیزیکیبرای بحث امنیت استفاده خواهد کرد.

    VMFS Datastores

    در این نسخه 6.7 امکان ایجاد Datastore با فرمت VMFS3 را نخواهید داشت. بهمین دلیل vSphere 6.7 بصورت اتوماتیک Datastore های vmfs3 را به 5 آپگرید خواهد کرد بدون اینکه دیتایی از شما از دست برود.

    نکته : شما نمیتوانید Datastore با vmfs 5 را به 6 آپگرید کنید مگر اینکه از Storage vmotion انجام دهید.

    در vSphere 6.7 امکان ساخت Datastore ه با vmfs 5 و همچنین 6 را خواهید داشت. اما در vSphere 6 به قبل شما امکان ساخت vmfs ورژن 5 را دارید، لذا اگر شما دو عدد سرور که یکی از آن نسخه 6 و دیگری نسخه 6.7؛ و هر دو یک Datastore مشترک دارند از vmfs 6 استفاده نکنید چون سرور با نسخه 6 نمیتواند به آن Datastore دسترسی داشته باشد.

    امیدوارم مفید واقع شده باشد
    فایل های پیوست شده
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 11-27-2018, 02:59 PM.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X