اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

فروش cucm 11 کرک (Crack)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    فروش cucm 11 کرک (Crack)

    cucm یا Cisco Unified Communications Manager در حقیقت سیستم تلفنی (مرکز تماس) سیسکو می باشد. مفهوم unified communication به ارتباطات یکپارچه و ترکیبی تمام اجزای یک سیستم تلفنی کامل مانند صدا ، تصویر ،کنفرانس و دیتا برمیگردد. این مرکز تماس با توجه به ظرفیت بالا در تعریف کاربر و امکان کلاسترینگ و تفکیک باربه عنوان یک سیستم enterprise شناخته شده و در محیط های با scale بالا بسیار پرطرفدار است. core این سیستم ;کرنل لینوکس می باشد و روی اکثر ویرچوال سرورها مانند esxi نصب میشود. همچنین از پروتوکل های sccp ، mgcp و sip پشتیبانی میکند و در حقیقت به دلیل پشتیبانی از sip با اکثر سیستم ها و دیوایس های دیگر voip از طریق همین پروتوکل ارتباط برقرار کرده و integrate میشود .
    نکته مهم مسئله لایسنس های این محصول می باشد که با توجه به دیوایس ها و تعداد آنها متفاوت هستند.

    و اما ما CUCM کرک نسخه 11 را به صورت فول (بدون محدودیت) برای شما راه اندازی میکنیم.:
    Cisco Unified Communications Manager 11 cracked

    در مورد سایر محصولات دیگر که در یک شبکه تلفنی یکپارچه، مورد نیاز است باید به محصولات زیر اشاره کرد:

    - cuc یا Cisco Unity Connection که برای اهدافی چون ivr و voice mail مورد استفاده قرار میکیرد و از این طریق کاربران می توانند با استفاده از یه email inbox ، web browser ، نرم افزار cisco jabber ، آی پی فونهای سیسکویی خود ، smartphone و یا حتی tablet به پیامهای صوتی خود دسترسی و آنها را مدیریت کنند.

    کرک CUC نیز موجود است :
    Cisco Unity Connection Cracked

    - cup یا Cisco Unified Presence که در حقیقت با عنوان Cisco Unified IM & Presence هم به آن اشاره میکنند در حقیقت چت سرور سیسکویی هست که امکانات بالایی همچون group chat, persistent chat, IM logging, IM history و compliance را داراست و البته وضعیت presence ; کاربران رو هم نمایش میده که در تصمیم گیری تماس و کاهش تاخیرات در ارتباطات بسیار مفید است.

    کرک CUP نیز موجود است :
    Cisco Unified IM & Presence Cracked

    و همچنین محصولاتی چون webex برای کنفرانس صوتی و تصویری و یا media center بعنوان سرور رکورد تماسها ...

    کرک ورژن 11 تمامی محصولات موجود است.

    در صورت تمایل لطفا به بنده پیام خصوصی بدید.
    آخرین ویرایش توسط amir; در تاریخ/ساعت 12-01-2016, 08:02 PM.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X