اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

سامانه تلفنی ایراد شکایات، انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تشکر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سامانه تلفنی ایراد شکایات، انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تشکر

    سامانه الکترونیکی شکایات، انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تشکر در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نظارت بر عملکرد بخش های یک سازمان یا ارگان جهت ارتقاء کیفیت خدمات، تسریع در امور و جلب اعتماد و رضایتمندی هموطنان معزز و مراعات سرعت، دقت، صحت در فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به موارد مطروحه به صورت شبانه روزی (بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته) به منظور تحقق عملی تکریم ارباب رجوع و فراهم نمودن زمینه انتقال دیدگاه ها، شکایات و پیشنهادات مردم شریف بعنوان ولی نعمت مسئولین به مدیران دستگاه های مختلف در خصوص اصلاح امور و رفع معایب و برطرف کردن ضعف عملکردو هدایت مجموعه های تحت پوشش به سمت ارئه خدمات مناسب و مطلوب و معرفی نحوه ارائه خدمات شایسته به همه مراجعه کنندگان در حوزه های گوناگون اعم از شرکت های دولتی، خصوصی، موسسات و .... میباشد.


    قابلیت های این سامانه :
    • ارائه کد رهگیری اتوماتیک به تماس گیرنده بعد از اتمام مکالمه تلفنی جهت پیگیری های بعدی
    • ارسال کد رهگیری به شماره موبایل تماس گیرنده (در صورت وارد نمودن شماره موبایل)
    • ارئه گزارش گیری از طریق وب (تعداد تماس ها، تعداد شکایات، انتقادات، پیشنهادات و تشکر با فیلترهای مختلف)
    • قابلیت اتصال به انواع اتوماسیون اداری جهت ارجاع شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر به واحد مربوطه جهت پیگیری، بر ای عموم مردم فهیم فراهم نموده.



    قابل استفاده در :
    تمام ادارات، سازمانها، نهادها، ازجمله شرکتهای آب، برق، گاز، تلفن، سازمان بورس، بانک ها، وزارت خانه ها، شهرداری، آموزش عالی، بیمه و ...

    سازمان های حمل و نقل و ترافیک (تاکسیرانی اتوبوس رانی) و .. .

    و تمام شرکت ها و کارخانجات دولتی و خصوصی



    جهت نصب و راه اندازی از طریق ایمیل آدرس زیر در ارتباط باشید

    support@linux-zone.org

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X