سیستم نظرسنجی تلفنی، یک سیستم کارآمد برای تمامی شرکت ها میباشد. با استفاده از این سیستم می توانید به انتها یا ابتدای منوی تلفنی خود سیستم نظر سنجی را اضافه کنید و بعد از پایان یا قبل ازهرمکالمه کاربر، تماس گیرنده را به بخش نظرسنجی هدایت کنید.
از این طریق بازخوردهای جالبی در مورد نحوه ی عملکرد واحدهای مختلف سازمان خود (فروش، پشتیبانی، روابط عمومی و سایر ...) و نحوه ی برخورد و پاسخگویی آنها خواهید داشت.
نتایج نظرسنجی در پنل تحت وب توسط کاربر مدیر سیستم قابل مشاهده است. این نتایج در قالب نمودارها و چارت های گرافیکی اطلاعات ارزشمندی را در مورد نحوه ی پاسخگویی و میزان رضایت مندی مشتری از شرکت و سازمان شما در اختیارتان قرار خواهد داد که در تصمیم گیری های تبلیغاتی و نیروی انسانی موثر است.
سناریوهای متعددی برای نظرسنجی وجود دارد. یک حالت دیگر، برگزاری نظرسنجی تلفنی در بازه های زمانی مختلف در مورد موضوعات روز سیاسی، اجتماعی یا ورزشی و ... استفاده از نتایج آماری آنها برای گزارش های تحلیلی است.
قابل استفاده در :
تمامی مراکز دولتی و خصوص، ارگانها، سازمانها، اداره جات، کارخانه جات و شرکت ها
از این طریق بازخوردهای جالبی در مورد نحوه ی عملکرد واحدهای مختلف سازمان خود (فروش، پشتیبانی، روابط عمومی و سایر ...) و نحوه ی برخورد و پاسخگویی آنها خواهید داشت.
نتایج نظرسنجی در پنل تحت وب توسط کاربر مدیر سیستم قابل مشاهده است. این نتایج در قالب نمودارها و چارت های گرافیکی اطلاعات ارزشمندی را در مورد نحوه ی پاسخگویی و میزان رضایت مندی مشتری از شرکت و سازمان شما در اختیارتان قرار خواهد داد که در تصمیم گیری های تبلیغاتی و نیروی انسانی موثر است.
سناریوهای متعددی برای نظرسنجی وجود دارد. یک حالت دیگر، برگزاری نظرسنجی تلفنی در بازه های زمانی مختلف در مورد موضوعات روز سیاسی، اجتماعی یا ورزشی و ... استفاده از نتایج آماری آنها برای گزارش های تحلیلی است.
قابل استفاده در :
تمامی مراکز دولتی و خصوص، ارگانها، سازمانها، اداره جات، کارخانه جات و شرکت ها
جهت نصب و راه اندازی از طریق ایمیل آدرس زیر در ارتباط باشید
support@linux-zone.org
support@linux-zone.org