اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

معرفی زمان دوره آموزشی استریسک مقدماتی مرداد ماه

بستن
این موضوع بسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    معرفی زمان دوره آموزشی استریسک مقدماتی مرداد ماه

    بدینوسیله به استحضار کلیه دوستان و سروران گرامی به اطلاع میرساند که دوره آموزشی Asterisk Fast Start (استریسک مقدماتی) به صورت کمپ 2 روزه با برنامه ریزی جدید و به صورت حضوری در تهران برگزار میشود.


    مخاطبان دوره :

    - علاقه مندان به مباحث voip
    - مدیران و کارشناسان IT سازمانها و ISP ها
    - متخصصان شبکه
    - کارشناسان Service Provider
    - کارشناسان مخابراتی
    - متخصصین Call Center



    پیش نیاز : Network+ & Linux Basic

    طول دوره : 16 ساعت

    مدرس : سرکار خانم معصومه وحید

    زمان : 22 مرداد ماه 94


    جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سرفصل های دوره استریسک مقدماتی و پیشرفته کلیک کنید.



    سرفصل دوره استریسک مقدماتی :

    - آشنایی با انواع سانترال های تلفنی و مقایسه آنها
    - آشنایی با مفاهیم پایه ی ویپ و قابلیت های آن
    - آشنایی با استریسک بعنوان یکی از محبوب ترین سانترال های مبتنی بر IP
    - آشنایی با مفاهیم خطوط آنالوگ و دیجیتال و سخت افزار های مربوط به هرکدام و سخت افزارهای که استریسک پشتیبانی میکند
    - آشنایی با سیستم عامل لینوکس که استریسک را ساپورت میکنند به همراه آموزش نصب و راه اندازی
    - آموزش دستورات موردنیاز لینوکس
    - آموزش نصب و راه اندازی استریسک
    - آموزش مفاهیم استریسک و دایرکتوری های آن
    - آموزش ساخت داخلی ، روتینگ تماس و ویس میل


    هدف دوره :

    دوره استریسک (محبوبترین سیستم تلفنی تحت لینوکس دنیا) اولین سطح دوره های voip میباشد که دانشجویان با مفاهیم اولیه ویپ و مباحث بالاتر آشنا خواهند شد. و در پایان دوره دانشجویان قادر به راه اندازی محبوب ترین سیستم تلفنی دنیا (استریسک) تحت شبکه و تنظیمات آن که در سرفصل دوره هم به آن اشاره شده خواهند بود.

    مرکزتماس یا سامانه تلفن گویا مبتنی بر شبکه، نسل جدید سانترال های تلفنی با قابلیت های پیشرفته تری برای کنترل و نظارت برتماس های تلفنی میباشد. یکی از روشهای ارائه خدمات و اطلاعات درسازمانها، ارگانها، شرکت ها، کارخانجات، مراکز دولتی و خصوصی، بانک ها و ... ازطریق سیستم تلفنی گویا میباشد.که با استفاده از راهنمایی های تلفن گویا تماس گیرنده قادر خواهد بود به اطلاعات مورد نیاز خودش و بخش های مورد نظر دسترسی پیدا کند. این مرکز تماس با قابلیت های متعدد میتواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید.

    به جرات می توان گفت که نیاز به چنین سیستمی برای سازمانها و ارگانهای که در حال توسعه و بهبود روابط با مشتریان و مخاطبان خود است، اجتناب ناپذیر است. علاوه بر این مزایا، راه اندازی، استفاده ونگهداری این سیستم بسیار آسان است. بعلاوه برای استفاده از مرکز تلفن به کابل کشی مجزا نیازی نیست و از بستر شبکه برای ارتباطات فکس و تلفن و ویدئو نیز استفاده میشود. بااستفاده از امکانات منحصر بفرد مرکز تلفن،همه کاربران در هر مکانی که باشند تنها با متصل شدن به اینترنت، در شبکه تلفن مرکزی سازمان در دسترس خواهند بود.به عبارت دیگر ارتباط مستقیم میان همه کاربران، صرف نظر از موقعیت آنها درساختمان، شهر و یا در هرجای دیگر به سادگی میسر است. کاربران این سیستم می توانند از اداره، منزل، شعب دیگر سازمان و یا حتی در حال سفر وارد این سیستم شده و از همه قابلیت های آن بهره مندشوند. همه کاربران، صرف نظر از رده سازمانی، درمکالمات تلفنی از کیفیت بالای صدا وابزارهای کارآمدی برخوردار هستند که درحداقل زمان، بهینه سازی فعالیت های آنان را در پی دارد.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 05-23-2021, 11:18 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X