اطلاعیه

بستن
1 of 2 < >

اطلاعیه مهم

سلام و احترام. با توجه به سوء استفاده بعضی کاربران در معرفی سایت ها و محصولات شان و همچنین لینک سازی های غیرقانونی این بخش بسته شده و شما میتوانید جهت تبلیغات یکی از تعرفه های تبلیغات را انتخاب و اطلاع دهید. با سپاس
2 of 2 < >

اطلاعیه مهم

سلام و احترام. با توجه به سوء استفاده بعضی کاربران در معرفی سایت ها و محصولات شان و همچنین لینک سازی های غیرقانونی این بخش بسته شده و شما میتوانید جهت تبلیغات یکی از تعرفه های تبلیغات را انتخاب و اطلاع دهید. با سپاس
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مقایسه انواع کنترل پنل های میزبانی وب و هاستینگ – بخش دوم

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مقایسه انواع کنترل پنل های میزبانی وب و هاستینگ – بخش دوم

    مقایسه انواع کنترل پنل های میزبانی وب و هاستینگ – بخش دوم
    مقایسه انواع کنترل پنل های میزبانی وب و هاستینگ ، در مقاله مقایسه انواع کنترل پنل های میزبانی وب و هاستینگ – بخش اول با تعریف اولیه کنترل پنل سی پنل ، دایرکت ادمین و پلسک پرداختیم در ادامه این مقاله به تشریح جزئیات و مزایا و معایب آنها می پردازیم .
    سرور مجازی رایگانخرید سرور مجازیسرور مجازیخرید سرور مجازی آمریکاخرید سرور مجازی آلمان

    پنل مدیریت :
    هنگام خرید سرور مجازی و استفاده از پنل مدیریت سی پنل باید دانست که سی پنل دارای دو بخش است یک بخش آن مربوط به دسترسی کاربران است و بخش دیگر مدیریت آن می باشد که whm شناخته می شود ، لازم به ذکر است که در پلسک و دایرکت ادمین برای هر دو قسمت تنها یک لاگین موجود است و گرچه مشابه هم هستن اما گزینه های بسیار متفاوتی دارند .
    خرید سرور مجازی میکروتیکخرید سرور میکروتیکسرور میکروتیک سرور مجازی میکروتیک

    سهولت در مدیریت :
    در پلسک و سی پنل جهت نصب انواع مختلف ماژول و php یک محیط گرافیکی ساده ایجاد شده است و با وجود easyapache این کار بسیار ساده تر شده است . در دایرکت ادمین بابت انجام این امور محیط custom build ایجاد شده است که کمی پیچیده تر است اما بابت انجام کار با آن و نصب ماژول مطالب بسیار زیادی موجود است و برای کاربران جای نگرانی نیست .
    خرید سرور مجازی لینوکسخرید سرور لینوکسسرور لینوکسسرور مجازی لینوکس

    امنیت:
    از موارد دیگر در انتخاب پنل می توان به میزان امنیت آن برای اکانت ها و سرور مجازی نام برد . در هر سه کنترل پنل دسترسی به حساب کاربران به خوبی تفکیک شده است و هیچ کاربری نمی تواند به حساب کاربر دیگر وارد شود . در تمامی این پنل ها نصب فایروال ، فیلترهای ضد هرزنامه ، اسکنرهای آپلود فایل و … لازم می باشد . این موارد برای ایجاد امنیت سرور مجازی میکروتیک ، سرور مجازی ویندوز و … لازم است .
    خرید سرور مجازی ویندوزخرید سرور ویندوزسرور ویندوزسرور مجازی ویندوز

    مزایا و معایب سی پنل :
    از مزایای سی پنل می توان به نصب راحت آن بر روی انواع سرورها مخصوصا سرور مجازی لینوکس اشاره کرد ، همچنین این پنل دارای سازگاری بالایی با بسیاری از برنامه ها می باشد . از معایب آن می توان به هزینه بالای لایسنس و نیز مشکلات تحریم ها اشاره نمود .
    خرید هاست سئوخرید هاست ارزانخرید هاست لینوکسخرید هاست آلمانخرید هاست ماهانه

    مزایا و معایب دایرکت ادمین :
    از مزایای دایرکت ادمین می توان به سرعت بالای بارگذاری ، هزینه و مصرف کمتر منابع و هزینه کمتر و عدم تحریم برای کاربران اشاره نمود و از معایب آن می توان به هزینه بالای ارتقاء و افزایش امکانات نام برد .
    خرید لایسنس پلسکخرید لایسنس سی پنل

    معایب و مزایای پلسک :
    پلسک به صورت هم زمان می تواند از سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز پشتیبانی نماید و نیز دارای قابلیت تنظیم فایروال متناسب با سیستم عامل است و از معایب آن می توان به هزینه بالا اشاره نمود .
    کاربران با توجه به نوع سرور و با توجه به معایب و مزایای این پنل ها قادر به انتخاب خواهند بود اما باید در نظر داشت در سرور مجازی ویندوز با توجه به امکانات متعدد پلسک این پنل کاربردی تر است
    خرید سرور مجازی دبیانخرید سرور دبیانسرور مجازی دبیان
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-10-2020, 01:35 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X