اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

استثنا قایل شدن بر اساس یوزر در فایروال

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    استثنا قایل شدن بر اساس یوزر در فایروال

    سلام دوستان

    مسئله ای که چند روزی ذهن من رو به خودش مشغول کرده اینه که چطور میشه بر اساس یوزر در فایروال اسثنا قایل شد

    مثلا من الان اومدم و تلگرام رو در شبکه با آموزش های موجود بستم مثل این :

    حالا اگر ما بخواهیم در شبکه برای یک سری از کاربران استثنا قایل بشیم باید چی کار کنیم؟

    تو مورد من نمیشه آدرس لیست نوشت چون اولا ip ها تو یک رنج قرار ندارند و باید تک تک اونها رو وارد کرد و در ثانی بعضی هاشون در شکه جابجا میشن

    راهی وجود داره که بر اساس یوزر IBSng کاربر یا یوزر hotspot کاربر بتونیم لیست درست کنیم ؟

    یا مثلا راهی وجود داشته باشه که یه لیست از چندین IP در جاهای رو که در یک رنج نیستند یکجا ذخیره کنیم و از این به بعد فقط بر اساس اون فیلتر هامون رو اعمال کنیم و به خود IP ها کار نداشته باشیم؟

    در ضمن موقعی که میخوایم بر اساس IP کاربر فیلتر رو اعمال کنیم ، IP ای که کاربر موقع اتصال VPN میگیره رو باید وارد کنیم یا IP ای که تو LAN داره؟ میشه IP ای که هر یوزر موقع اتصال VPN میگیره رو هم رزور کرد؟
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 11-01-2021, 01:41 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X