اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

دانلود CUCM 12.0.1

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    دانلود CUCM 12.0.1

    مرکز تماس CUCM (مخفف Cisco Unified Communications Manager) یک سیستم مبتنی بر ip برای ارتباطات voice, video, data و همچنین اپلیکیشن ها و محصولات mobility میباشد. این محصول ارتباطات موثرتر و امن تر نسبت به سایر محصولات مشابه ایجاد میکند. CUCM کنترل تماس را به شیوه ای مطمئن و امن قابل گسترش و مدیریت را فراهم میآورد همچنین تمامی session ها را مدیریت میکند.

    دانلود cucm 12.0




    قابلیت mobility در CUCM پشتیبانی میشود و شما میتوانید از طریق تلفن همراه خود با سازمان یا ارگان تان در ارتباط باشید در حقیقت داخلی خود را روی موبایل ریجیستر کنید. اسکیل CUCM تا حدی است که میتوان 120 هزار کاربر را پشتیبانی کند از این رو برای محیط های بزرگ گزینه بسیار مناسبی است و این قابلیت CUCM را از دیگر نرم افزارهای ip تلفنی متمایز ساخته است.

    این مرکز تماس از آخرین پروتکل های authentication, encryption, و communication پشتیبانی میکند، از این رو از لحاظ امنیتی نیز نسبت به نرم افزارهای مشابه برتر است.




    جهت دانلود CUCM ورژن 10.5.2 از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

    دانلود CUCM 12.0.1




    همچنین میتوانید سایر نسخه های CUCM را از طریق لینک های زیر دریافت کنید.

    دانلود CUCM 11.0

    دانلود CUCM 10.5


    موفق باشید.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X