اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

چه لینوکسی برای هک و امنیت مناسبه؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    چه لینوکسی برای هک و امنیت مناسبه؟

    روزانه سایت ها و گروه های تلگرامی بررسی میکنم سولات زیادی راجب انتخاب لینوکس مناسب برای هک و امنیت پرسیده میشه

    خیلی ها ماه ها درگیرن چه لینوکسی برای حوزه هک و امنیت استفاده کنن.عجیبه ولی نمونه های زیادی دیدم

    من سوالات مطرح میکنم بعد میریم بهشون جواب میدیم

    چه لینوکسی برای هک و امنیت مناسبه؟

    فرقی میکنه چه لینوکسی برای هک و امنیت استفاده کنیم؟

    کالی لینوکس برای هک و امنیت مناسب؟

    هکرها از چه لینوکسی استفاده میکنن؟

    بهترین لینوکس برای هک و امنیت چیه؟

    تعداد سوالات زیاده من فقط بخشی از این سولات نوشتم.

    در آخر هم برترین سیستم عامل های هک و امنیت براتون قرار میدم

    شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید یک لینوکس برای هک و امنیت نصب کنید اما در بین این همه توزیعی که وجود داره گیر کردید و نمیتونید انتخاب کنید که کدوم لینوکس مناسب کار هک و امنیت هست؟



    قبل از اینکه بریم سراغ انتخاب لینوکس مناسب برای هک و امنیت این نکته رو بگم که مهم نیست شما از کدوم سیستم عامل استفاده میکنید (ویندوز , مک , لینوکس) چون شما در هر سیستم عاملی میتونید ابزار های هک و امنیت رو اجرا کنید و از اونجایی که اکثر ابزار هایی که در حوزه هک و امنیت هستن open source هستن پس شما به راحتی میتوانید در هر سیستم عاملی آن ها رو اجرا کنید.



    کسانی که تازه وارد حوزه هک و امنیت میشن سریعا بهشون میگن برید کالی نصب کنید و از اون استفاده کنید , خب اول ببینیم کالی یا کالی لینوکس چیه؟



    کالی لینوکس یک توزیع لینوکسی بر پایه دبیان (Deian) هست که درون این سیستم عامل ابزار های زیادی وجود داره که میتونید برای انجام هک و امنیت از این ابزار ها استفاده کنید, پس اینو بدونید کالی لینوکسی که میگن جادو نمیکنه یا معجزه گر نیست شما همین ابزار هایی که روی کالی هست رو میتونید در بقیه سیستم عامل ها هم نصب کنید , دوستانی که تازه وارد حوزه هک و امنیت میشن پیشنهاد میشه سریعا به سراغ کالی لینوکس نرن در وهله اول کار با خود سیستم عامل لینوکس رو یاد بگیرن و بعد از اون برن سراغ یادگیری ابزار های هک و امنیت , دوستان تازه کار میتونن برای شروع از لینوکس مینت (mint) استفاده کنن که محیط بسیار زیبا و راحتی داره.









    به جز کالی لینوکس توزیع های زیادی برای هک و امنیت وجود داره که شما میتوانید بسته به سلیقه خودتون و راحتی یکی از آن ها رو انتخاب کنید , اینو بدونید که فرقی نداره شما از چه سیستم عاملی یا چه لینوکسی استفاده کنید مهم اینه که شما بتونید با ابزار ها کار کنید (البته برای شروع بعد از اینکه حرفه ای تر شدید دیگه باید کم کم خودتون ابزار تولید کنید) پس فرقی نداره یک ابزار روی لینوکس باشه یا روی مک یا ویندوز هر جا که نصب باشه شما اگر کار با ابزار رو بلد باشید پس میتونید ازش استفاده کنید.







    لیست برترین لینوکس های هک و امنیت سال ۲۰۱۷

    kalilinux

    Parrot Security OS

    BackBox

    Samurai Web Testing Framework

    Pentoo Linux

    DEFT Linux

    Caine

    (Network Security Toolkit (NST

    BlackArch Linux

    Bugtraq


    برترین لینوکس هایی که برای هک امنیت استفاده میشه. امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید



      سلام خدمت تمامی کاربران عزیز اولترا سیکوریتی روزانه سایت ها و گروه های تلگرامی بررسی میکنم سولات زیادی راجب انتخاب لینوکس مناسب برای هک و امنیت پرسیده میشه خیلی ها ماه ها درگیرن چه لینوکسی برای حوزه هک و امنیت استفاده کنن.عجیبه ولی نمونه های زیادی دیدم من سوالات مطرح میکنم بعد میریم بهشون …
    آخرین ویرایش توسط sasan2293; در تاریخ/ساعت 05-27-2018, 03:18 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X