اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مونیتور کردن وب سرور

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مونیتور کردن وب سرور

    سلام به همه

    دوستان ما یه اپلیکیشن داریم که اون رو به صورت لینک مستقیم روی سایت خودمون قرار دادیم.سیستم عامل لینوکس و وب سرور آپاچیه.حالا میخوایم میزان دانلود فایل توسط یوزرها ، درخواست ها ، ارورهای درخواست در صورت اتفاق افتادن ، میزان مصرف منابع (سی پی یو،رم،پهنای باند) در هنگام استفاده یوزرها و سایر موارد مشابه رو که مربوط به وب سرور و خوده سرور میشه مونیتور کنیم.میخواستم راهنمایی کنید از چه مونیتورینگی برای اینکار میشه استفاده کرد.ممنونم

    #2
    سلام برای مانیتور کردن سرور تون و همچنین پهنای باند میتونید از مانیتورینگ قدرتمند زبیکس و ککتی استفاده کنید. منابع سرورتون رو با استفاده از zabbix مانیتور کنید و پهنای باند هم جداگانه میتونید از cacti استفاده کنید. آموزش نصب و راه اندازی هر دو مانیتورینگ هم توی انجمن گذاشته شده.

    کامنت


      #3
      ممنونم.فقط برای قسمت اول که مانیتور کردن آپاچیه با اون شرایط از چی استفاده کنم؟

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X