اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

حل خطای 404 not found در wordpress بعد از انتقال سایت

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    حل خطای 404 not found در wordpress بعد از انتقال سایت

    بعد از انتقال سایت وردپرس از یک سرور به سرور دیگر، فقط صفحه اصلی نمایش داده میشد و تمامی منوها و لینک هایی داخل صفحه در صورتی که باز میشدند با خطای 404 Not Found مواجه میشدند.
    کد PHP:
    Not Found
    The requested URL 
    /privacy-policywas not found on this server
    ما میتوانیم با اصلاح کردن گزینه AllowOverride در فایل تنظیمات آپاچی این مشکل را برطرف کنیم. AllowOverride به صورت پیش فرض برابر با none میباشد که اگر شما آنرا به All تغییر دهید مشکل تان برطرف خواهد شد. با استفاده از یک ادیتور متن به فایل /etc/httpd/conf/httpd.conf را باز کرده و AllowOverride را در بخش مربوط به تنظیمات سایت تان پیدا کنید و آنرا برابر با All بگذارید.
    کد PHP:
    <VirtualHost *:80>
    ServerName example.com
    DocumentRoot 
    /var/www/html/example.com
    <Directory "/var/www/html/example.com">
    AllowOverride All
    </Directory>
    </
    VirtualHost

    همچنین توصیه میشود مطالعه کنید.

    آموزش نصب Apache در CentOS 7


    البته این روش ایده ای خوبی نیست و سعی میکنم دلایل و نحوه کانفیگ این گزینه را در اولین فرصت به صورت مقاله انتشار دهم که بقیه دوستان هم استفاده کنند.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-25-2020, 05:35 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X