اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نحوه افزایش حجم آپلود فایل در PHP

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نحوه افزایش حجم آپلود فایل در PHP

    آیا شما یک برنامه نویس PHP یا یک ادمین سیستم هستید که وظیفه مدیریت سرورهای وب اپلیکیشن (تحت PHP) را به عهده دارید؟ آیا به دنبال راهی برای افزایش یا تعریف سایز upload فایل در PHP هستید؟ در اینصورت این پست را دنبال کنید، که به شما نحوه افزایش سایز آپلود در php را نمایش می دهد و همچنین یک سری از directive های (قسمت یا پارت هایی از تنطیمات) هسته PHP که برای کنترل آپلود فایل استفاده میشوند و همچنین درباره ی دیتای POST توضیح خواهیم داد.

    در PHP به صورت پیشفرض حداکثر سایز فایل برای آپلود 2 مگابایت است که شما با تغییر تنظیمات در فایل php.ini می توانید این مقدار حداکثری را تغییر (افزایش/کاهش) دهید. این فایل را می توانید در مسیرهای زیر (با توجه به توزیعی که استفاده می کنید) پیدا کنید.
    کد PHP:
    # vim /etc/php.ini                   [On Cent/RHEL/Fedora]
    # vim /etc/php/7.0/apache2/php.ini   [On Debian/Ubuntu] 
    برای افزایش سایز آپلود فایل شما باید دو متغیر upload_max_filesize و post_max_size را در فایل php.ini تغییر دهید.
    کد PHP:
    upload_max_filesize 10M
    post_max_size 
    10M 
    همیچنین با استفاده از متغیر max_file_uploads شما می توانید تعیین کنید که در یک درخواست مجزا حداکثر اجازه آپلود چند فایل به صورت همزمان وجود داشته باشد. توجه کنید که از PHP 5.3.4 به بعد تمامی متغیرهای آپلود خالی گذاشته شده است. هدف این کار عدم ایجاد هر نوع محدودیتی بوده است.
    کد PHP:
    max_file_uploads 25 
    متغیر post_max_size برای تعریف حداکثر سایز داده POST که PHP آنرا قبول می کند استفاده می شود. این محدودیت را با قرار دادن عدد 0 می توان غیر فعال کرد. اگر با پارامتر enable_post_data_reading خواندن داده POST را غیر فعال کنیم متغیر post_max_size نادیده گرفته می شود.

    بعد از اینکه تغییرات بالا را انجام دادید فایل php.ini را ذخیره کرده و وب سرور را با استفاده از دستورات زیر با توجه به توزیع لینوکسی خود ریستارت کنید.
    کد PHP:
    --------------- SystemD ---------------
    # systemctl restart nginx
    # systemctl restart httpd        
    # systemctl restart apache2    

    --------------- Sys Vinit ---------------
    # service nginx restart
    # service httpd restart        
    # service apache2 restart 
    در این مقاله کوتاه ما درباره نخوه افزایش سایز آپلود فایل در php توضیح دادیم .اگر شما نیز راه های دیگری می شناسید و یا در صورت هرگونه سوالی آنرا با ما به اشتراک بگذارید.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 11-29-2018, 10:14 PM.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X