اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در نصب درایور مودم ایرانسل LH96 در کالی لینوکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در نصب درایور مودم ایرانسل LH96 در کالی لینوکس

    سلام خدمت همه . من به تازگی کالی لینوکس 2018 روی سیستمم نصب کردم در کنار ویندوز 10
    میخوام از طریق مودم LH96 ایرانسل در کالی لینوکس به اینترنت متصل بشم ولی به یه مشکل برخوردم ! . وقتی مودم رو از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل کردم یک آیکون CD نمایش داده شد و درون پوشه چند تا فایل ویندوز بود و یه پوشه Linux که درایور توش بود . داخل پوشه یه readme هم بود که آموزش نصب درایور داخلش بود . من طبق اموزش پیش رفتم و مرحله به مرحله رفتم ولی وقتی اخرین دستور رو وارد کردم با این خطا مواجه شدم
    DriverInstalling.....
    find: ‘/run/user/130/gvfs’: Permission denied
    1
    find: ‘/run/user/130/gvfs’: Permission denied

    لطفا کمک کنید .

    #2
    سلام و عرض ادب
    پیغامی که دریافت کردید حاصل خطایی از سمت شما نیست و نیازی به رفع کردن نیز ندارد.
    مربوط به gvfs یا همون GNOME Virtual File System هست که تنها مالک این interface دسترسی اجرا داره و با توجه به UID مشخص شده در پیغام که مقدار 130 داره, باید ببینید چه یوزر سیستمی ای پشت این UID هست و فقط همین یوزر مجوز rwx رو داره.
    موفق باشید

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X