اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

تبدیل کد

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    تبدیل کد

    سلام خدمت دوستان؛
    من تازه لینوکسی شدم و قبل از اون سابقه کار با لینوکس رو نداشتم.از دوستان گلم یه سوال دارم ممنون میشم اگه کسی میدونه جواب بده.
    احتمالن همتون نرم افزار mkvmerge رو میشناسین. من تو محیط ویندوز یه فایل بت ساخته بودم که ویدیوهایی رو که زیرنویس داشتن(هم اسم خود فیلم) رو به صورت زیرنویس چسبیده درمیاورد.امکانش هست کسی این دستور رو به شکلی دربیاره که بشه تو محیط لینوکس اجرا ش کرد؟ (از توزیع اوبونتو استفاده میکنم اگه کمکی میکنه:)
    لینک فایل به صورت متن:

    ​​​
    ​​​
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-12-2020, 01:06 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X