اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

راه اندازی وای فای لب تاپ در اوبونتو 16.04

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    راه اندازی وای فای لب تاپ در اوبونتو 16.04

    سلام خسته نباشید
    من تازه از لینوکس اوبونتو ۱۶.۰۴ استفاده می کنم متاسفانه وای فای لپتاپم روشن نمیشه(fn+wifi) و چراغ وای فای خاموشه.درایور وای فای هم نصب شده چیکار کنم؟

    #2
    سلام. از لحاظ سخت افزاری مشکلی نداره؟ مدل لپ تاپ تون چی هست؟

    کامنت


      #3
      نوشته شده توسط BotFather مشاهده پست
      سلام. از لحاظ سخت افزاری مشکلی نداره؟ مدل لپ تاپ تون چی هست؟

      نه ویندوز ۷ روش نصب بود روشن می شد .مدل لپتاپم قدیمی1705 dell inspiron e فعلا برای یادگیری لینوکس ازش استفاده می کنم یاد که گرفتم روی یه لپتاپ دیگه لینوکس رو میریزم.درایور لپتاپم رو که نصب کرده

      کامنت


        #4
        سلام یه پیشنهاد : شما همون ویندوز سون تون رو داشته باشید، لینوکس رو توی محیط virtualbox یا vmware بالا بیارید و تا زمانیکه راه افتادید اون موقع نصب کنید.

        برای ترابل شوت مشکل wifi یه اوبونتو live بذارید بیاد بالا ببینید اونجا هم همین مشکل رو داره (شاید نصب اوبونتو تون رو اشتباه انجام دادید) یا یک ورژن بالاتر مثلا اوبونتو 18.04 رو دانلود و تست کنید.

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X