اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

بررسی و راه اندازی veeam one بخش سوم ( اتصال Veeam Backup به Veeam ONE )

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    بررسی و راه اندازی veeam one بخش سوم ( اتصال Veeam Backup به Veeam ONE )

    با سلام، در ادامه بخش اول مقالات Veeam ONE قصد دارم نحوه اتصال Veeam Backup به Veeam ONE را مورد بررسی قرار دهیم. در مقالات قبل نحوه نصب Veeam ONE را مورد بررسی قرار دادیم و Veeam ONE را با هم نصب کردیم. در ادامه به بررسی خود Veeam ONE خواهیم پرداخت.

    برای اینکه Veeam ONE بتواند اطلاعات در Veeam Backup را جمع آوری کند و در Console به شما این اطلاعات را نشان دهد، نیاز است که Veeam Backup را به Veeam ONE متصل کنیم.


    همچنین توصیه میشود مطالعه کنید.

    دانلود Veeam One 9.5.0.3801 Update 3

    آموزش نصب Veeam One 9.5 U3 (بخش اول)



    اتصال Veeam Backup به Veeam ONE

    در قدم اول وارد کنسول Veeam ONE شوید و بر روی Add server کلیک کنید و گزینه Veeam backup replication server را انتخاب کنید.

    در این بخش ادرس ip یا نام Backup سرور را وارد کنید. اگر شما در سازمانتان از Enterprise Manager برای مدیریت Backup Server ها استفاده میکنید، میتوانید Enterprise Manager را انتخاب کنید.

    نکته : اگر شما Enterprise Manager را انتخاب کنید اطلاعات تمام Backup Server های متصل به Enterprise Manager جمع آوری خواهد شد.

    در قسمت اخر شما میتوانید Agent هم نصب کنید، نصب Agent مزیت های خوبی برای شما خواهد داشت، مانند اینکه Veeam ONE لاگ های Backup های شما را آنالیز میکند و بر اساس لاگ ها میتواند یک سری Action ها انجام دهد.

    در این بخش شما باید یوزری که قرار است Veeam ONE با دسترسی آن به Backup Server متصل شود را وارد کنید.

    در آخر یک اطلاعات کلی از هر آنچه شما تنظیم کردید به شما نمایش داده میشود، اگر تنظیمات مورد تایید شما است پس بر روی Finish کلیک کنید.

    بعد ار اینکه اتصال برقرار شده امکان دارد مدتی جمع آوری اطلاعات به طول بی انجامد.

    نکته : بعد از اتصال Veeam ONE تا اطلاعات یک هفته قبل را در کنسول Veeam ONE جمع آوری یا Import خواهد کرد.

    امیدوارم مفید واقع شده باشد.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-31-2019, 12:42 PM.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X