اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

معرفی Site recovery manager و فایل های دانلود

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    معرفی Site recovery manager و فایل های دانلود

    با سلام در این پست قصد دارم یک معرفی خیلی کوتاهی در مورد SRM داشته باشم و در اخر این پست فایل های نصب را در اختیار شما دوستان قرار دهم.
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنیدنام: vmware-site-500.jpgمشاهده: 1حجم: 29.3 کیلو بایت






    با ارزش ترین چیز در سازمان ها Data آن ها بوده است و همچنین سرویس هایی که از این Data ها استفاده میکند. یک سرویس در اختیار کاربران سازمان و حتی در سطح Service Provider در اختیار سازمان ها قرار میگیرد و سازمان ها به طبع همیشه خواستار دسترسی به سرویس ها در تمام زمان ها هستند.

    قطعا شما با مفهوم DownTime آشنایی دارید، سازمان ها دنبال خریداری سرویس هایی هستند که Downtime کمتری داشته، Downtime به معنی مقدار زمانی است که یک سرویس در حالت Down یا در حالتی قرار میگیرد که سرویس قابل بهربرداری نبوده. پس هر چقد Downtime کمتر باشد قطعا مشتریان راضی تر خواهد بود.

    یکی از راهکار های بسیار خوب و پر ارزش استفاده از تکنولوزی Replication بوده که باعث میشود Downtime شما در مواقع مشکل بسیار بسیار پایین تر بیاید.

    شرکت VMware ابزرای برای بحث Replication دارد با نام Site recovery manager که هم میتوانید در سطح ماشین مجازی و همچنین Array بحث Replication را انجام دهد.

    Replication به این معنی است که یک نسخه از سرویس های شما در یک جای دیگر قرار داشته و در زمان های مشخص با هم Sync شوند. هر زمان سرویس اصلی شما از کار بیوفتد بلافاصله همان سرویس ها در مکان دیگر راه اندازی شوند.

    در زیر Document های خود شرکت VMware برای SRM 8.1 و همچنین فایل های نصب قرار گرفته است.

    فایل های داکیومنت برای SRM 8.1

    SRM-Admin 8.1

    SRM-Security 8.1

    SRM-Install-Configure 8.1

    فایل نصبی برای SRM 8.1

    Site Recovery Manager 8.1

    vSphere Replication Appliacnce 8.1
    آخرین ویرایش توسط Sinamcp; در تاریخ/ساعت 10-29-2018, 01:00 PM.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X