اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

حل مشکل کار نکردن دکمه Edit with Elementor در Mega Menu وردپرس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    حل مشکل کار نکردن دکمه Edit with Elementor در Mega Menu وردپرس

    من قصد داشتم چندتا منو به منوهای wordpress اضافه کنم، برای همین کار وقتی برای ایجاد یک منو، وارد منوی Mega Menu میشدم و یک منوی جدید ایجاد میکردم، سپس وقتی میخواستم با ابزار المنتور آن منو را ویرایش کنم وقتی روی دکمه Edit with Elementor کلیک میکردم هیچ عکس العملی از خودش نشان نمیداد. اما منوهایی قدیمی که ایجاد شده بودند را وقتی ویرایش میکردم و روی دکمه ویرایش با المنتور میزدم وارد محیط ابزار المنتور میشد و میتوانستم تغییراتی که نیاز دارم رو اعمال کنم.

    چند روزی درگیر این مشکل بودم و راه های زیادی رو برای ترابل شوت مشکل انجام دادم ولی من نتیجه کار رو به صورت خلاصه میذارم که دوستان دیگر هم استفاده کنند. در ابتدا تمام ابزارهایی که نصب شده بودند رو غیرفعال کردم و دونه دونه آنها را شروع کردم به فعال کردن. بعد از فعال کردن هر ابزار به مگامنو میرفتم و منوی جدیدی که ایجاد کرده بودم را ویرایش میکردم سپس چک میکردم ببینم دکمه Edit with Elementor کار میکنه یا خیر. در نهایت به ابزار Youast رسیدم که با فعال کردن آن دکمه ویرایش با المنتور دیگر کار نمیکرد. این ابزار را از یکی از سایت های ایرانی تهیه کرده بودم که نمیدونم چه ایراد برنامه نویسی یا باگی داشت، باعث ایجاد این مشکل میشد. کلا این ابزار را حذف کردم و از بخش نصب افزونه ها مجددا این ابزار را ریپازیتوری های خود وردپرس نصب کردم و مشکل برطرف شد.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X