اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نحوه اضافه کردن آیکون یا عکس دلخواه به تب های قالب مترو در ویبولتین 5

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نحوه اضافه کردن آیکون یا عکس دلخواه به تب های قالب مترو در ویبولتین 5

    برای اضافه کردن عکس یا آیکون دلخواه به تب های قالب مترو در vBulletin 5 ابتدا عکس مورد نظرتون رو در اندازه 120*120 در مسیر images/metro/YOUR_COLOR/misc/YOUR_TAB_ICON_NAME.png آماده کنید. سپس از قسمت "Navigation Bar" (تنظیمات منوها از بخش ویرایش سایت) یک منو یا تب جدید اضافه کنید. سپس با کمک سپس موس رو ببرید روی تب جدید و روی آن راست کلیک کنید و منوی Inspect را انتخاب کنید. در اینجا سعی کنید Tab ID مربوط به تب جدیدی که ایجاد کردید رو پیدا کنید. به عکس زیر دقت کنید. TAB ID مربوط به تب تازه چه خبر "navbar___" میباشد.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	new tab metro.png نمایش ها:	0 اندازه:	248.4 KB شناسه:	26978







    بعد از آن به قسمت جستجوی قالب ها در ادمین سی پی بروید و css_additional.css مربوط به قالب مورد نظر تون رو پیدا کنید و کدهای زیر را به انتهای آن اضافه کنید.
    کد:
    #channel-tabbar > ul > li > a.navbar___::before,
    #channel-tabbar .b-comp-menu-dropdown > ul > li > a.navbar___::before {
    background-image: url("images/metro/blue/misc/tab-icon-what-news.png") !important;
    background-size: 100% !important;
    background-position: center !important;
    
    }
    فراموش نکنید به جای YOUR_TAB_ID نام ID مربوط به تب جدید تون رو بذارید و در قسمت url هم باید آدرس عکس مورد نظرتان را وارد کنید. سپس برای مشاهده تغییرات مرورگر خود را رفرش کنید.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 05-09-2020, 07:30 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X