اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در انتقال دیتابیس (database) از یک هاست به هاست دیگر با استفاده از phpmyadmin

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در انتقال دیتابیس (database) از یک هاست به هاست دیگر با استفاده از phpmyadmin

    سلام من دوتا سرور دارم که میخوام database هاست A رو به هاست B منتقل کنم. از طریق shell لینوکس میدونم چطور میشه این کارو کرد. مشکلی که هستش من فقط دسترسی phpmyadmin دارم، و میخوام بدونم از توی phpmyadmin سرور B میتونم کانکت شم به phpmyadmin سرور A و از دیتابیسش یه backup بگیرم و به این طرف انتقال بدم. اینم بگم که حجم دیتابیسی که دارم زیاده و نمیتونم export بگیرم بعد روی سرور B اونجا import کنم.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    #2
    سلام موقعی که میخواهید از دیتابیس هاست اول تون export بگیرید موقع export گرفتن در قسمت output بهتون میگه که اگر میخواهید این backup که دارید میگیرید در مسیر /var/lib/phpMyAdmin/save/ ذخیره بشه، که تیکش رو بزنید که بک آپ database رو توی اون مسیر نگهداری کنه.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	phpmyadmin-export.PNG
نمایش ها:	1
اندازه:	31.7 KB
شناسه:	17416

    بعد به ادمین سرور بگید که از دایرکتوری save بک آپ دیتابیس رو به مسیر /var/lib/phpMyAdmin/upload/ در هاست دوم تون انتقال بده. از اون طرف هم اگر به هاست دوم تون برید موقع import کردن در قسمت File to import به شما میگه اگر فایل backup دیتابیس تون توی مسیر /var/lib/phpMyAdmin/upload/ هستش تیک اینجا رو بزن. بعد از اینکه گزینه Select from the web server upload directory /var/lib/phpMyAdmin/upload/: انتخاب کردید آخرش یه لیست کشویی باز میشه که اگر همه موارد رو به درستی انجام داده باشید باید اسم دیتابیس یا تیبلی که در مسیر upload گذاشتید نمایش داده بشه.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	phpmyadmin-import.png
نمایش ها:	1
اندازه:	30.7 KB
شناسه:	17417

    کامنت


      #3
      نرم افزار nav cat شاید بتونه بهتون کمک خوبی کنه

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X