اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

موزیک انتظار حنا دختری در مزرعه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    موزیک انتظار حنا دختری در مزرعه

    سلام به همه دوستان عزیز
    چندوقت پیش برای شرکتی سیستم تلفنی استریسک بستم و ازم خواستن افرادی که تو صف انتظار میمونند سه تا موزیک انتظار به نوبت براشون پخش بشه که یکیشون رو تنظیم کردم روی موزیک توستالژیک و خاطره انگیز حنا دختری در مزرعه که کلی هم استقبال به عمل اومد، موزیک متن این کارتون زیبا و خاطره انگیز رو به صورت اورجینال پیوست کردم که خودتون هر مانوری خواستی روش انجام بدین و لذتش رو ببرید.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	tmp_3358-1283808011_Hana-2-1100298910.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	45.4 KB
شناسه:	19188

    تاریخچه حنا دختری در مزرعه :
    کاتری دختر چمنزار در ایران معروف به حنا دختری در مزرعه، کارتون بسیار زیبا و نوستالژیک دهه ی شصت تلویزیون ایران است. این انمیشن بر اساس رمانی فنلاندی ساخته شد.با اینکه روایت این انیمشن در کشور فنلاند بود اما حتی در این کشور پخش نشد و برای کودکان فنلاندی ناشناخته ماند. پخش این انیمیشن از 8 ژانویه 1984 در شبکه فوجی تلویژن آغاز شده و تا 23 دسامبر 1984 ادامه داشته است.
    حنا، کودکی است که بخاطر نیاز مالی و کمک به خانواده شروع به کار در یک مزرعه میکند و با تلاش و پشتکار سعی میکند که در درس و تحصیل علم از کودکان هم سن و سالش عقب نماند.

    علاوه بر زیبایی که این کارتون داشت موسیقی متن آن نیز به جذابیت این کارتون اضافه میکرد.موسیقی متن کارتون حنا دختری در مزرعه رو خیلی دوست دارم و کلی خاطرات رو برام زنده میکنه این موسیقی را برای چندتا از این سازمانها و شرکت ها به عنوان موزیک انتظار درست کردم امیدوارم شما هم از شنیدنش لذت ببرید.:83::280:
    فایل های پیوست شده
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 04-25-2015, 11:01 PM.

    #2
    عالیه خیلی وقت بود دنبالش بودم مرسی

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X