اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

راهنمایی جهت راه اندازی callback

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    راهنمایی جهت راه اندازی callback

    سلام من میخوام در شرکت callback راه اندازی کنم.
    البته روی داخلی ها نه. میخوام وقتی از بیرون با شرکت تماس میگیرم در IVR وقتی مثلا کد 9898 رو میزنم تماس callback بشه و بعد به disa وصل بشه.
    چطوری میتونم این کارو انجام بدم؟؟

    #2
    سلام . کال بک در الستیکس به این صورته که شما وقتی از یه شماره خاص زنگ میزنی ، سرور تماس شما رو قطع میکنه و خودش شماره شما رو میگیره و به مسیری مورد نظر وصل میکنه که از طریق منوی callback در الستیکس کانفیگ میشه.
    اگه چیزی غیر از این مد نظرتونه باید براش برنامه نویسی بشه.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت


      #3
      ینی نمیشه هر شماره ای که تماس گرفت رو کال بک کنه؟؟ باید واسه کال بک حتما شماره مشخص کرد؟؟

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X