اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل تماس ورودی الستیکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل تماس ورودی الستیکس

    یه مشکلی دارم برای تماس های
    (کارت سنگوما a101)
    یه خط به اسم e1 از مخابرات گرفتیم ولی اینجوری که من فهمیدم e1 نیست.
    مشکل اینه که برای تماس های ورودی از خط تلفن شهری تو لاگ سرور tdial میندازه و بدون نوشتن did و حتی اینبوند تماس های ورودی میره مقصد ولی از حدودا هر 10 تماس یکیش میره مقصد براش اینبوند نوشتم did هم نوشتم ولی تغییر نکرد.
    از موبایل که زنگ بزنم پیغام فارسی مخابرات پخش میشه(در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمیباشد)و لاگش میفته رو سرور که دستنیشن رو میزنه tdial .
    راه حل چیست؟
    ((وقتی که از خط شهری و یا موبایل باهاش تماس میگیریم تو اپراتور پنل dahdi trank که میری تماس ورودی دو تا کانال رو میگیره یکی خود تماس گیرنده و یکی هم به اسم tdial که تو این حالت اشغال میزنه یا فوری قطع میکنه و اگه از موبایل بگیرم پیغام مخابرات رو میده و میگه تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمیباشد))

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X