اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

دانلود نرم افزار CRM رایگان همراه با آموزش نصب و اتصال به مرکز تلفنی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    دانلود نرم افزار CRM رایگان همراه با آموزش نصب و اتصال به مرکز تلفنی

    Vtiger ویتایگر سی آرام نرم افزاری است که به کسب و کارها کمک می کند تا با سازماندهی و یکپارچه سازی بخش های مختلف، فروش را افزایش دهند، بازاریابی را بهبود بخشند، و تجربه خدمات مشتریان را ارتقاء دهند.

    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر یک نرم افزار منبع باز (اپن سورس) با قابلیت های کامل می باشد که در ۳۱ دسامبر ۲۰۰۴ به عنوان یک نسخه متن باز از SugarCRM تولید شده است. این نرم افزار برای تمام کسب و کار های کوچک، متوسط و بعضا بزرگ بهترین گزینه می باشد و ویژگی های پورتال مشتری، پلاگین Outlook و ارائه گزارش در تمام نسخه های آن رایگان می باشد. در حالیکه این قابلیت ها در سایر نرم افزار ها با پرداخت هزینه برای سیستم شما فعال می شوند. ویتایگر، در میان هزاران کاربر فعال خود در سرتاسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد که همواره به توسعه و ارتقای آن می اندیشند.

    آمار 4,9 میلیون دانلود تا ابتدای اکتبر 2018 و بیش از 300 هزار شرکت استفاده کننده از نسخه ابری شرکت ویتایگر (SaaS) نشان دهنده محبوبیت، قدرت و کاربردی بودن این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری است.

    دانلود رایگان نرم افزار CRM:
    دانلود رایگان نرم افزار CRM فارسی همراه با کتاب آموزشی و ماژول های رایگان. CRM ویتایگر 7 را بصورت متن باز و رایگان دانلود کنید.


    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 12-04-2018, 04:17 PM.

    #2
    سلام. ممنون از مطلبی که شیر کردید. سوالی داشتم. میخواستم بدونم از vitiger crm قابلیت ارائه popup هم داره؟

    کامنت


      #3
      نوشته شده توسط BotFather مشاهده پست
      سلام. ممنون از مطلبی که شیر کردید. سوالی داشتم. میخواستم بدونم از vitiger crm قابلیت ارائه popup هم داره؟
      سلام،
      برای اتصال ویتایگر به مرکز تلفنی یکسری ماژول منتشر شده که می تونید در این قسمت مشاهده بفرمایید:

      برای popup ویتایگر هم از این ماژول استفاده کنید:
      ماژول Asterisk ویتایگر با یکپارچه سازی سیستم کامپیوتر و تلفن، اطلاعات و گزینه های بیشتری برای تماس های ارسالی یا دریافتی ارائه می دهد و بازده ارتباطات تلفنی

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X