اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

دانلود ISO الستیکس 2.4 - الستیکس 2.5 - الستیکس 4.0 - الستیکس 5.0

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    دانلود ISO الستیکس 2.4 - الستیکس 2.5 - الستیکس 4.0 - الستیکس 5.0

    Elastix (الستیکس) در حقیقت نرم افزار تحت وب و بهترین ابزار موجود برای PBX Asterisk میباشد، که همچنین مجموعه ای از ابزارهای خود را به منظورکامل تر کردن پکیج سیستم تلفنی Open Source به آن اضافه کرده که شامل ماژول هایی همچون کال سنتر میباشد. هدف الستیکس اطمینان، ماژولار بودن و راحتی در استفاده میباشد، و این ویژگی ها Elastix را به عنوان بهترین انتخاب برای پیاده سازی یک PBX تحت استریسک تبدیل کرده است.

    الستیکس قابلیت و کاربردهای زیادی مرتبط با سرویس های (IP Telephony, Mail Server, Fax Server, Conferences, Instant Messaging Server) را دارد که علاوه بر اینها ابزارهای جدید و همچنین سرویس هایی در ورژن های جدید اضافه شده است.

    دانلود Elasti 2.4, 2.5, 3.0, 4.0, 5.0





    جهت دانلود مستقیم تمام ورژن های الستیکس از سرور منطقه لینوکسی ها از طریق لینک های زیر اقدام فرمایید.


    Download ISO Elastix 2.4

    Download ISO Elastix 2.5

    Download ISO Elastix 3.0

    Download ISO Elastix 4.0

    Download ISO Elastix 5.0



    لیستی از قابلیت های الستیکس در لینک های بالا توضیح داده شده است.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 04-10-2018, 09:34 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X