کانال تلگرام منطقه لینوکسی ها
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 13

موضوع: مشکل در ثبت نشدن لاگ ها و مکالمات

  1. #1
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    Iran / Golestan / Gorgan
    سن
    29
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    9
    0
    میزان امتیاز
    0
    Array

    مشکل در ثبت نشدن لاگ ها و مکالمات

    با سلام

    منو سوالمو توی انجمن voip-iran هم مطرح کردم ولی کسی پاسخگو نیست
    اگه کسی میدونه ممنون میشم جواب بده

    مدتیه که صفحه vaak من تغییر کرده
    به جای لوگوی vaak لوگوی elastix اومده
    صفحه مرکز تلفن باز نمیشه صفحه سفید میاد

    قسمت گزارشات هم با این پیغام مواجه میشه

    کد:
    (internal) Failed to count CDRs - Error de conexion a la base de datos - SQLSTATE[28000] [1045] Access denied for user 'asteriskuser'@'localhost' (using password: YES)


    حتی بکاپی هم که دارم کار نمیکنه
    راهی هست واسه ریبویلد کردن سرور

    موقعیت سرور هم توی دفتر کارمه و راحت بهش دسترسی دارم و هم از IP local میشه استفاده کرد هم IP Static

    ممنون میشم راهنمایی کنین

    با تشکر
    فرزین


  2. #2
    مدیر ارشد
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    1,314
    تشکر ها
    299
    29
    میزان امتیاز
    6
    Array
    چه بلایی سر این سرور آوردین؟
    چه کانفیگی انجام دادین؟
    وب مین دارین؟
    دیتابیس رو دستکاری کردین یا فایل های admin وب رو؟
    علتشو بگین تا بهتر راهنمایی کنم
    voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : http://www.linkedin.com/profile/view...15&trk=spm_pic


  3. #3
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    Iran / Golestan / Gorgan
    سن
    29
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    9
    0
    میزان امتیاز
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Backtrack نمایش پست ها
    چه بلایی سر این سرور آوردین؟
    چه کانفیگی انجام دادین؟
    وب مین دارین؟
    دیتابیس رو دستکاری کردین یا فایل های admin وب رو؟
    علتشو بگین تا بهتر راهنمایی کنم
    والا هیچی
    میگم خودش احساس میکنم آپدیت شده
    نه وب مین ندارم
    پنل خودش هست که به صورت وب و دسترسی کامل به ssh

    جالبیش اینه که همه داخلی ها کار می کنن
    و روی zoiper ریجستر میشوند و ارتباط دارن به سرور هم از طریق IP Local هم از طریق IP Static
    ویرایش توسط ardalan_farzin : 12-23-2013 در ساعت 06:10 PM

  4. #4
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    Iran / Golestan / Gorgan
    سن
    29
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    9
    0
    میزان امتیاز
    0
    Array
    یعنی کسی نیست مشکل رو حل کنه؟؟؟

  5. #5
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    Iran / Golestan / Gorgan
    سن
    29
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    9
    0
    میزان امتیاز
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ardalan_farzin نمایش پست ها
    یعنی کسی نیست مشکل رو حل کنه؟؟؟
    UP

  6. #6
    مدیریت کل انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    محل سکونت
    Tehran
    سن
    32
    نوشته ها
    1,293
    تشکر ها
    753
    44
    میزان امتیاز
    6
    Array
    سلام
    شما وب PBX تون پریده ولی داخلی ها هیچ مشکلی ندارند و تمام کانفیگ هاتون سرجاش هست . پیشنهاد میکنم یه الستیکس دیگه روی یه سیستم دیگه یا روی ویرچوال نصب کنید و فایل php مربوط به pbx اون الستیکس رو بردارین و جایگزین این فایل php خرابی که توی سرورتون هست بکنید شاید درست بشه .
    دلیل اینکه میگم شاید هم اینه که بستگی داره چقدر دستکاریش کرده باشین . نکته خیلی مهم اینکه اگه خواستین فایلی رو جابه جا کنید حتما از اون فایل تون حتی در صورت خرابی یه کپی ازش بگیرین که در صورتی که احتیاج به فایل قبلی داشتین به مشکل بر نخورید .
    کانال تلگرام : https://telegram.me/linuxzone
    گروه فیس بوک : https://www.facebook.com/groups/linux.zone
    گوگل پلاس : https://plus.google.com/communities/...85817219667474
    گروه لینکدین : https://www.linkedin.com/groups/13521922
    پروفایل تویتر : https://twitter.com/Mohammad_Habili
    پروفایل اینستاگرام : https://www.instagram.com/mohammad_habili

  7. کاربر مقابل از Habili عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  8. #7
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    Iran / Golestan / Gorgan
    سن
    29
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    9
    0
    میزان امتیاز
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad نمایش پست ها
    سلام
    شما وب PBX تون پریده ولی داخلی ها هیچ مشکلی ندارند و تمام کانفیگ هاتون سرجاش هست . پیشنهاد میکنم یه الستیکس دیگه روی یه سیستم دیگه یا روی ویرچوال نصب کنید و فایل php مربوط به pbx اون الستیکس رو بردارین و جایگزین این فایل php خرابی که توی سرورتون هست بکنید شاید درست بشه .
    دلیل اینکه میگم شاید هم اینه که بستگی داره چقدر دستکاریش کرده باشین . نکته خیلی مهم اینکه اگه خواستین فایلی رو جابه جا کنید حتما از اون فایل تون حتی در صورت خرابی یه کپی ازش بگیرین که در صورتی که احتیاج به فایل قبلی داشتین به مشکل بر نخورید .
    با سلام

    با تشکر از پاسخگوییتون
    ولی این error مربوط به چی هست؟

    (internal) Failed to count CDRs - Error de conexion a la base de datos - SQLSTATE[28000] [1045] Access denied for user 'asteriskuser'@'localhost' (using password: YES)

    فعلا سرور رو با دستور yum update -y گذاشتم روی آپدیت تا ببینم چی میشه ...

  9. #8
    مدیریت بخش
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    سن
    33
    نوشته ها
    809
    تشکر ها
    286
    7
    میزان امتیاز
    5
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ardalan_farzin نمایش پست ها
    با سلام

    با تشکر از پاسخگوییتون
    ولی این error مربوط به چی هست؟

    (internal) Failed to count CDRs - Error de conexion a la base de datos - SQLSTATE[28000] [1045] Access denied for user 'asteriskuser'@'localhost' (using password: YES)

    فعلا سرور رو با دستور yum update -y گذاشتم روی آپدیت تا ببینم چی میشه ...
    سلام
    نمیدونم شما چه کاری انجام دادین ولی این پیغام میگه یوزر استریسک نمیتونه با دیتابیس ارتباط برقرار کنه . ولی فکر نکنم آپدیت مشکلتون رو رفع کنه من جای شما بودم این کار رو نمیکردم .

  10. کاربر مقابل از amir عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  11. #9
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    Iran / Golestan / Gorgan
    سن
    29
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    9
    0
    میزان امتیاز
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amir نمایش پست ها
    سلام
    نمیدونم شما چه کاری انجام دادین ولی این پیغام میگه یوزر استریسک نمیتونه با دیتابیس ارتباط برقرار کنه . ولی فکر نکنم آپدیت مشکلتون رو رفع کنه من جای شما بودم این کار رو نمیکردم .
    با سلام


    دوستان اگر کسی با این مشکل برخورد کرد چیزی که توی فروم های خارجی خوندم یکی از دلایل عدم برقراری دیتابیس می تونه خاموش بودن pbx باشه که از قسمت sec_advanced_settings فعال شود و تمامی مشکل همین بود که با فعال کردن همه چی درست شد

  12. #10
    مدیریت بخش
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    سن
    33
    نوشته ها
    809
    تشکر ها
    286
    7
    میزان امتیاز
    5
    Array
    یعنی درست شد ؟؟؟ :92: مسیر این فایل
    sec_advanced_settings که گفتین رو من پیدا نکردم میشه مسیرش رو کاملتر توضیح بدین ؟

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما
سایت منطقه لینوکسی ها در سال 1392 با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای پیاده سازی ارتباطات صدا، تصویر، دیتا و بالا بردن سطح علمی و عمومی کاربران از طریق انجمن در سطح جهانی راه اندازی شده و با بهره گیری از توان تخصصی و تجارب حرفه ای مدیران و کارشناسان خود، پیشگام بودن در ارائه راه کارهای برتر را آرمان خود قرار داده است. امید است این سایت بتواند زمینه ساز رشد و ترقی جامعه ایرانی در سرتاسر دنیا گردد.
شبکه های اجتماعی
ایمیل مدیر کل
habili@linux-zone.org