ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 4 از 4 نخست 1234
نمایش نتایج: از 31 به 35 از 35
  1. #31
    amir_ali1988
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    114
    121
    18
    میزان امتیاز
    3
    دوستان مشکل من همچنان برقراره
    لطفا راهنمایی کنید
  2. #32
    masome vahid
    مدیر ارشد
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    1,233
    295
    825
    میزان امتیاز
    6
    البته من که مشکلتون رو از نزدیک بررسی نکردم ولی حتی اگر برفرض اینکه در مواقعی در الستیکس مشکلی باشه من توصیه میکنم در خود استریسک مستقیما سناریوتون رو پیاده کنید و دستی دایلن نویسی کنین
    voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : http://www.linkedin.com/profile/view...15&trk=spm_pic

  3. #33
    amir_ali1988
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    114
    121
    18
    میزان امتیاز
    3
    نقل قول نوشته اصلی توسط masome vahid نمایش پست ها
    البته من که مشکلتون رو از نزدیک بررسی نکردم ولی حتی اگر برفرض اینکه در مواقعی در الستیکس مشکلی باشه من توصیه میکنم در خود استریسک مستقیما سناریوتون رو پیاده کنید و دستی دایلن نویسی کنین
    ممنون از شما
    من توی انجمن از حدود یک ماهه پیش برای حل این مشکل درخواست کمک کردم
    البته اینطور نبوده که خودم بیکار نشسته باشم تا کسی برام مشکلمو حل کنه
    و تا حالا تمام لاگ ها رو هم گذاشتم
    حتی از دوستان خواستم در صورتی که امکان داره با دادن دسترسی مشکل رو بررسی کنن
    حل این مشکل برای این پرژه اهمیت نداره ولی در کل دوست داشتم دلیل و یا اشتباهی که من انجام دادم مشخص بشه
    به هر حال ممنون
  4. #34
    masome vahid
    مدیر ارشد
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    1,233
    295
    825
    میزان امتیاز
    6
    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_ali1988 نمایش پست ها
    ممنون از شما
    من توی انجمن از حدود یک ماهه پیش برای حل این مشکل درخواست کمک کردم
    البته اینطور نبوده که خودم بیکار نشسته باشم تا کسی برام مشکلمو حل کنه
    و تا حالا تمام لاگ ها رو هم گذاشتم
    حتی از دوستان خواستم در صورتی که امکان داره با دادن دسترسی مشکل رو بررسی کنن
    حل این مشکل برای این پرژه اهمیت نداره ولی در کل دوست داشتم دلیل و یا اشتباهی که من انجام دادم مشخص بشه
    به هر حال ممنون

    سلام. ببينيد انجمن محل پرسش و پاسخه و شامل پشتيباني نميشه كه شما بخوايد دسترسي ريموت بديد. اگر نياز به پشتيباني داريد كه بايد به ايميل ساپورت سايت تيكت بزنيد.
    درضمن يكسري مشكلات واقعا نياز به بررسي كامل دارن و با صرفابيان مشكل و ارسال لاگ قابل ديباگ نيستن و بايد بررسي هاي بيشتري روي مسيله لحاظ بشه احتمال يه خطاي كاربري هست كه با بررسي پيدا ميشه و ...
    مشكل شما هم از اين قايله مستثني نيست و ممكنه زمان زيادي رو براي پيدا كردن مشكل به حالت ريموت باشيم كه اين شامل پشتيباني ميشه.
    به هر حال ما تمام تلاشمون رو ميكنيم تا بتونيم تا تمامي سوالاتي كه ميشه جواب داد پاسخ بديم.
    موفق باشيد.
    voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : http://www.linkedin.com/profile/view...15&trk=spm_pic

  5. #35
    amir_ali1988
    عضو تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    114
    121
    18
    میزان امتیاز
    3
    نقل قول نوشته اصلی توسط masome vahid نمایش پست ها
    سلام. ببينيد انجمن محل پرسش و پاسخه و شامل پشتيباني نميشه كه شما بخوايد دسترسي ريموت بديد. اگر نياز به پشتيباني داريد كه بايد به ايميل ساپورت سايت تيكت بزنيد.
    درضمن يكسري مشكلات واقعا نياز به بررسي كامل دارن و با صرفابيان مشكل و ارسال لاگ قابل ديباگ نيستن و بايد بررسي هاي بيشتري روي مسيله لحاظ بشه احتمال يه خطاي كاربري هست كه با بررسي پيدا ميشه و ...
    مشكل شما هم از اين قايله مستثني نيست و ممكنه زمان زيادي رو براي پيدا كردن مشكل به حالت ريموت باشيم كه اين شامل پشتيباني ميشه.
    به هر حال ما تمام تلاشمون رو ميكنيم تا بتونيم تا تمامي سوالاتي كه ميشه جواب داد پاسخ بديم.
    موفق باشيد.
    ضمن تشکر از شما
    کافی بود این راهنمایی که برای حل همچین مشکلی نیازه با بخش ساپورت تماس بگیرم به من یادآوری میشد
    من با روال آشنا نبودم و توی این مدت هم مرتب اعلام کردم که روال رو نمیدونم
    به هر حال ممنون
صفحه 4 از 4 نخست 1234
نمایش نتایج: از 31 به 35 از 35

موضوعات مشابه

  1. Callback Login
    توسط آخوندزاده در انجمن Call Center
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 01-27-2014, 03:57 PM
  2. callback روی a2billing
    توسط آخوندزاده در انجمن A2Biling
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 01-06-2014, 04:56 PM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •