کانال تلگرام منطقه لینوکسی ها
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از 31 به 35 از 35

موضوع: مشکل اجرا نشدن callback

  1. #31
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    157
    تشکر ها
    131
    0
    میزان امتیاز
    3
    Array
    دوستان مشکل من همچنان برقراره
    لطفا راهنمایی کنید

  2. #32
    مدیر ارشد
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    1,320
    تشکر ها
    299
    42
    میزان امتیاز
    6
    Array
    البته من که مشکلتون رو از نزدیک بررسی نکردم ولی حتی اگر برفرض اینکه در مواقعی در الستیکس مشکلی باشه من توصیه میکنم در خود استریسک مستقیما سناریوتون رو پیاده کنید و دستی دایلن نویسی کنین
    voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : http://www.linkedin.com/profile/view...15&trk=spm_pic


  3. #33
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    157
    تشکر ها
    131
    0
    میزان امتیاز
    3
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط masome vahid نمایش پست ها
    البته من که مشکلتون رو از نزدیک بررسی نکردم ولی حتی اگر برفرض اینکه در مواقعی در الستیکس مشکلی باشه من توصیه میکنم در خود استریسک مستقیما سناریوتون رو پیاده کنید و دستی دایلن نویسی کنین
    ممنون از شما
    من توی انجمن از حدود یک ماهه پیش برای حل این مشکل درخواست کمک کردم
    البته اینطور نبوده که خودم بیکار نشسته باشم تا کسی برام مشکلمو حل کنه
    و تا حالا تمام لاگ ها رو هم گذاشتم
    حتی از دوستان خواستم در صورتی که امکان داره با دادن دسترسی مشکل رو بررسی کنن
    حل این مشکل برای این پرژه اهمیت نداره ولی در کل دوست داشتم دلیل و یا اشتباهی که من انجام دادم مشخص بشه
    به هر حال ممنون

  4. #34
    مدیر ارشد
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    1,320
    تشکر ها
    299
    42
    میزان امتیاز
    6
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_ali1988 نمایش پست ها
    ممنون از شما
    من توی انجمن از حدود یک ماهه پیش برای حل این مشکل درخواست کمک کردم
    البته اینطور نبوده که خودم بیکار نشسته باشم تا کسی برام مشکلمو حل کنه
    و تا حالا تمام لاگ ها رو هم گذاشتم
    حتی از دوستان خواستم در صورتی که امکان داره با دادن دسترسی مشکل رو بررسی کنن
    حل این مشکل برای این پرژه اهمیت نداره ولی در کل دوست داشتم دلیل و یا اشتباهی که من انجام دادم مشخص بشه
    به هر حال ممنون

    سلام. ببينيد انجمن محل پرسش و پاسخه و شامل پشتيباني نميشه كه شما بخوايد دسترسي ريموت بديد. اگر نياز به پشتيباني داريد كه بايد به ايميل ساپورت سايت تيكت بزنيد.
    درضمن يكسري مشكلات واقعا نياز به بررسي كامل دارن و با صرفابيان مشكل و ارسال لاگ قابل ديباگ نيستن و بايد بررسي هاي بيشتري روي مسيله لحاظ بشه احتمال يه خطاي كاربري هست كه با بررسي پيدا ميشه و ...
    مشكل شما هم از اين قايله مستثني نيست و ممكنه زمان زيادي رو براي پيدا كردن مشكل به حالت ريموت باشيم كه اين شامل پشتيباني ميشه.
    به هر حال ما تمام تلاشمون رو ميكنيم تا بتونيم تا تمامي سوالاتي كه ميشه جواب داد پاسخ بديم.
    موفق باشيد.
    voip trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : http://www.linkedin.com/profile/view...15&trk=spm_pic


  5. #35
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    157
    تشکر ها
    131
    0
    میزان امتیاز
    3
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط masome vahid نمایش پست ها
    سلام. ببينيد انجمن محل پرسش و پاسخه و شامل پشتيباني نميشه كه شما بخوايد دسترسي ريموت بديد. اگر نياز به پشتيباني داريد كه بايد به ايميل ساپورت سايت تيكت بزنيد.
    درضمن يكسري مشكلات واقعا نياز به بررسي كامل دارن و با صرفابيان مشكل و ارسال لاگ قابل ديباگ نيستن و بايد بررسي هاي بيشتري روي مسيله لحاظ بشه احتمال يه خطاي كاربري هست كه با بررسي پيدا ميشه و ...
    مشكل شما هم از اين قايله مستثني نيست و ممكنه زمان زيادي رو براي پيدا كردن مشكل به حالت ريموت باشيم كه اين شامل پشتيباني ميشه.
    به هر حال ما تمام تلاشمون رو ميكنيم تا بتونيم تا تمامي سوالاتي كه ميشه جواب داد پاسخ بديم.
    موفق باشيد.
    ضمن تشکر از شما
    کافی بود این راهنمایی که برای حل همچین مشکلی نیازه با بخش ساپورت تماس بگیرم به من یادآوری میشد
    من با روال آشنا نبودم و توی این مدت هم مرتب اعلام کردم که روال رو نمیدونم
    به هر حال ممنون

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

موضوعات مشابه

  1. Callback Login
    توسط آخوندزاده در انجمن Call Center
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 01-27-2014, 03:57 PM
  2. callback روی a2billing
    توسط آخوندزاده در انجمن A2Biling
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 01-06-2014, 04:56 PM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما
سایت منطقه لینوکسی ها در سال 1392 با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای پیاده سازی ارتباطات صدا، تصویر، دیتا و بالا بردن سطح علمی و عمومی کاربران از طریق انجمن در سطح جهانی راه اندازی شده و با بهره گیری از توان تخصصی و تجارب حرفه ای مدیران و کارشناسان خود، پیشگام بودن در ارائه راه کارهای برتر را آرمان خود قرار داده است. امید است این سایت بتواند زمینه ساز رشد و ترقی جامعه ایرانی در سرتاسر دنیا گردد.
شبکه های اجتماعی
ایمیل مدیر کل
habili@linux-zone.org