ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 3 از 3 نخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 23 از 23
  1. #21
    masome vahid
    مدیر ارشد
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    1,164
    294
    783
    میزان امتیاز
    10
    سلام . ببینید در مورد تماس خودکار در حقیقت این مشکل وجود داره و راه حل های موجود هیچ کدوم صد در صد و قطعی نیستن
    مثلا شما میتونید برنامه بنویسید و فرکانس صدای موجود روی چنل answer شده روی خط رو بررسی کنید که مثلا فرکانس busy هست یا ring و یا فرکانسی غیر از این که خوب باید در این بازه فرکانس تماس رو بفرستین که خوب مشکل این سولوشن اینه که شاید فردی رو موبایلش آهنگ پیشواز داشته باشه و یا اینکه اپراتور مخابرات بگه که مثلا شماره موردنظر شما قطعه که هر دو حالت در برنامه ی شما اینطور محسوب میشه که مخاطب داره حرف میزنه و همون بازه فرکانس صدای مخاطبه و خوب فایل صوتی رو پخش میکنه.
    اگر خواستین این برنامه رو بنویسید که البته دقیقا نمیدونم با php میشه یا نه ولی خوب با پایتون راحتتره و کتابخونه ی آماده اش هست (voice recognition)
    در مورد دریافت ولتاژ ، این امر در دیوایستون انجام میشه که تنور خودش دستور داره برا گرفتن ولتاژ خط (باید بهش تلنت کرد و ...)

    البته راه دیگه ای که من اصولا پیشنهاد میکنم اینه که شما مثلا میخواید یه پیغام تبلیغاتی بفرستین که حتما مخاطب از اولش بشنوه
    اول یه پیغام قبل از اون بفرستید مثلا:
    شما یک پیغام مهم از سمت بانک ملت دارید برای شنیدن آن کلید 1 را فشار دهید
    و این پیغام رو بندازید تو لوپ . هی تکرار میشه تا مخاطب گوشی رو جواب بده و بشنوه و کلید 1 رو که زد پیغام اصلی اینجا ارسال و پخش میشه
    که خوب بعدا مانیتور کردن اینکه کی پیغام رو شنیده و کی نشنیده هم راحت تر میشه در حقیقت برای هر کس که پیغام اصلی پخش شده باشه خوب قطعا پیام رو شنیده(چون کلید 1 رو زده)
    مدرس دوره های استریسک - AGI Programming - الستیکس - NewRock , ..

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA -

    Linkedin Profile : http://www.linkedin.com/profile/view...15&trk=spm_pic
  2. 1
  3. #22
    Globalcorp
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    71
    7
    17
    میزان امتیاز
    4
    ممنون از پیگیریتون

    اینکه قبل از پیغام اصلی تایید با کلید 1 و یا چیزی خونده بشه زیاد مرسوم نیس و معمولا مشترک قطع تماس میکنه
    و تکنیک شما هم جالب بود تشکر
  4. #23
    masome vahid
    مدیر ارشد
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    1,164
    294
    783
    میزان امتیاز
    10
    البته بستگی به سولوشن داره مثلا برای بانک ها حتما مشترک کلید 1 رو میزنه چون اعلام مقدار بدهی وام و عقب افتادگی براش مهمه و یا مثلا برای اعلام کنسل شدن نوبت دکتر و ...
    ناگفته نماند اگر مشترک بخواد رد تماس کنه حتی اگه فقط پیغام اصلی هم پخش بشه مشترک بعد از شنیدن چند ثانیه سریع قطع میکنه و پیام رو کامل گوش نمیده
    به هر حال اینا همه مواردی هست که در پیام خودکار (تبلیغاتی و ..) با اونها روبرو هستیم.
    مدرس دوره های استریسک - AGI Programming - الستیکس - NewRock , ..

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA -

    Linkedin Profile : http://www.linkedin.com/profile/view...15&trk=spm_pic
  5. 1
صفحه 3 از 3 نخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 23 از 23

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •