اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

ویدیو آموزشی Install Run Mikrotik Router virtual machine inGNS۳ به زبان پارسی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    ویدیو آموزشی Install Run Mikrotik Router virtual machine inGNS۳ به زبان پارسی

    شرکت میکروتیک MikroTik در سال ۱۹۹۵ لیتوانی در اروپای شرقی توسط دو دانشجو MIT آمریکا تاسیس شد اولین محصول این شرکت سیستم عامل میکروتیک بود که توسط نگارشی از سیستم عامل لینوکس بنیان گذاشته شد. یکی از اهداف این شرکت ارائه تجهیزاتی هم رده محصولات سیسکو با قیمتی بسیار پایین تر بود.

    در واقع هدف از ایجاد سیستم عامل، رقابت با سیستم عامل معروف IOS سیسکو بود که برروی PC ها نصب می شود و ارائه ی امکانات بی نظیری از جمله روتینگ، فایروال، VPN، مانیتورینگ، Qos ،Hotspot ،Load Balancing و سرویس های کار آمد دیگری که در مدیریت شبکه ها است. یکی از عوامل پیشرفت این سیستم عامل پایداری آن در ارائه سرویس ها در شبکه های کوچک، متوسط و بزرگ بود که تمام کاربران خود را تحت تاثیر قرار می داد.یکی دیگر از مزایای این سیستم عامل نسبت به رقبای قدرتمند خود امکان کانفیگ توسط یک نرم افزار به نام winbox در سیستم عامل ویندوز بود که با محیط کاربری گرافیکی احساس راحتی بالایی به کاربران خود جهت تنظیمات این دستگاه می دهد.

    در این قسمت به نحوه نصب و راه اندازی روتر میکروتیک بر روی یک ماشین مجازی و استفاده آن در نرم افزار شبیه ساز GNS3 و کانفیگ اولیه آن به وسیله command line و winbox می پردازیم.

    برای مشاهده فیلم آموزشی و دریافت فایل OVA ماشین مجازی میکروتیک به همراه کرک lvl 6 به لینک زیر مراجعه کنید.
    شرکت میکروتیک MikroTik در سال ۱۹۹۵ لیتوانی در اروپای شرقی توسط دو دانشجو MIT آمریکا تاسیس شد اولین محصول این شرکت سیستم عامل میکروتیک بود که توسط نگارشی از سیستم عامل لینوکس بنیان گذاشته...

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X