اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

یک طرفه بودن صدا بین پاناسونیک و استریسک

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    یک طرفه بودن صدا بین پاناسونیک و استریسک

    با سلام
    جهت ارتباط سانترال پاناسونیک TDE-600 به مرکز Asterisk به عدد کارت kx-tde0111 بر روی سانترال نصب شده است.ترانک بین دو مرکز برقرار شده است.
    مشکلی که وجود دارد اگر شروع کننده تماس تلفنی از سمت سانترال باشد صدا به صورت یک طرفه می باشد یعنی گوشی تلفن سمت پاناسونیک صدا را دریافت نمی کند ولی گوشی سمت استریسک صدا از سمت پاناسونیک را دریافت میکند.
    اگر تماس گیرنده گوشی سمت استریسک باشد هیچ مشکلی وجود ندارد و هر دو طرف صدا را دریافت می کنند.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    تشکر

    #2
    سلام این مشکل میتونه به خاطر لایل متعددی باشه ولی دو مورد که خیلی مهم هستش و بررسی کنید اینه که چک کنید ببینید nat توی شبکه تون دارید یا نه ؟ دوم اینکه اگر سرورهاتون پشت فایروال باشه این مشکل میتونه از فایروال ایجاد بشه. من خودم این مشکل رو روی فایروال فورتی گیت داشتم و از سمت فایروال هم برطرف شد.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X