اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

آموزش ابزار Metagoofil

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    آموزش ابزار Metagoofil

    با سلام و احترام
    به شخصه علاقه ای به استفاده مکرر از ابزارها ندارم چون امنیت فراتر از استفاده از ابزارها هست و باید ذهن و دیدتون رو بازتر کنید تا به خلاقیت برسید و بدونید چه کاری دارید انجام می دید یا حداقل وقتی از یک ابزار استفاده می کنید بدونید پشت پرده چه اتفاقاتی در حال انجام هست. پیشنهاد می کنم هر ابزاری رو که استفاده می کنید یک بار کدهای مربوطه رو حتی در حد چند دقیقه Trace کنید و ببینید حداقل ایده ی کار چه چیزی هست.
    ابزار Metagoofil یکی از ابزارهای Kali برای جمع آوری اطلاعات از یک دامنه و هدف مشخص هست. مسلما توی دنیای اینترنت که حجم اطلاعات زیاد هست و انفجار اطلاعات در حال صورت گرفتن هست, جستجوی هدفمند و جمع آوری اطلاعاتی که مورد نیاز شما هست کار زمان بر و دشواری هست.
    این ابزار که به زبان پایتون نوشته شده , از کتابخانه های مشخصی استفاده کرده که سعی کردم به صورت هدفمند توی تصاویر نشون بدم تا خودتون لطفا برید و کدها رو مشاهده کنید و ایده بگیرید.
    مسیر ابزار :
    کد PHP:
    /usr/share/metagoofil 
    عکس های مربوطه :










    نحوه ی استفاده از این ابزار به شکل زیر هست که توی عکس می بینید:

    در اینجا سوئیچ d برای معرفی دامنه مورد نظر , سوئیچ t برای معرفی file type ها , سوئیچ L برای معرفی میزان محدودیت , سوئیچ n برای تعداد دانلود ها , سوئیچ o و f هم به ترتیب برای معرفی و ایجاد دایرکتوری و فایل برای ذخیره سازی داده ها هست.
    موفق باشید
    آخرین ویرایش توسط constantine; در تاریخ/ساعت 10-30-2016, 11:26 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X