اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

کالی کامل نصب نشده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    کالی کامل نصب نشده

    سلام 
    من دیروز کالی نصب کردم ورژن ۲۰۱۷.۳ و مانیتور لپتاپم شکسته و از یک مانیتور crt استفاده میکنم 
    از وقتی که از مانیتور crt استفاده میکنم وقتی که میخوام کالی رو نصب کنم وسطای نصب چند تا ارور میده فک کنم به خاطر نسبت طول و عرض مانیتوره حالا دیشب یه طوری ردشون کردم و نصب کردم ولی وقتی که میخوام کامپیوتر رو روشن کنم اصلا گراب بوت لودر بالا نمیاد یکسره میره روی کالی (البته من قبل از نصب لینوکس از یک درایو یک درایو ساختم و روی اون لینوکس رو نصب کردم و هواسم بود روی درایو c نصب نکنم )و فقط اون تصویر زمینه طوسی لاک اسکرین کالی بدون هیچ چیز دیگه ای میاد بالا و فقط موس هست بدون واکنش در اثر کلیک راست و چپ و فقط روی صفحه کلید اون دکمه های کنترل موزیک و صدا و نور تصویر و غیر فعال کردن موس کار میکنه و هیچ کاری ننیشه کرد.
    اینطور که من دیدم کلا نمیتونم وارد ویندوز بشم و فقط کالی میاد حالا من چطوری مبتونم بدون وارد شدن به ویندوز یا لینوکس کالی درایو کالی رو فرمت کنم؟
    ممنون

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X