اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در نصب کالی روی والیوم های داینامیک با wnware

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در نصب کالی روی والیوم های داینامیک با wnware

    سلام
    کسی تونسته روی والیوم های داینامیک با ورک استیشن کالی رو نصب کنه و پیغام خطای هارد نده ؟
    من هر چقدر سعی کردم دیدم خطای دیسک میده موقع نصب کالی یکم که باهاش کلنجار رفتم دیدم تنها تفاوتی که وجود داره لبتابم هاردش داینامیکه ولی pc بیسیک و فک کنم بخاطر همین پیغام خطا میده و کالی روی لب تاب وصل نمیشه و پیغام دیسک میده در صورتیکه روی دو تا pc با نوع بیسیک ازمایش کردم و جواب داد
    راه حل ؟
    در ضمن سوال دومم شاید به اینجا ربط نداشته باشه ولی کسی میدونه چظور بدون از دست دادن اطلاعات داینامیک رو به بیسیک تبدیل کنم؟ با چندین نرم افزار bootable هم چک کردم ولی پیغام امکان از دست دادن اطلاعات وجود داره ؟

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X